Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Trije načini uporabe Google Analytics za uspeh na družbenih medijih

Trije načini uporabe Google Analytics za uspeh na družbenih medijih

Če vaše podjetje sodeluje v družbenih medijih, uporabite Google Analytics in odkrijte, kako vam lahko pomaga do boljše prepoznavnosti in uspeha. V nadaljevanju bom opredelila tri načine uporabe Google Analytics za uspeh na družbenih medijih.

Optimizacija prihodov stank z družbenih medijev
Ustvarite si napredni segment znotraj Google Analytics, ki bo spremljal delež prometa, ki je prišel na vašo spletno stran iz družbenih medijev v primerjavi z ostalimi mesti. Nato primerjajte rezultate s kontrolno skupino, ki niso v stiku z družbenimi mediji. Ne spremljajte zgolj informacij, kaj vam prinaša več strank: Facebook, Twitter ali LinkedIn. Poglejte, kako se potencialne stranke, ki so prišle na vašo spletno stran s pomočjo družbenih medijev, obnašajo. Kakšen je procent njihovih konverzij, kako hitro odidejo z vaše spletne strani ter kako hitro zapustijo vašo spletno stran.

Nekatera podjetja ugotavljajo, da se stranke, ki pridejo na spletno stran ali spletno trgovino s pomočjo družbenih medijev, sicer redkeje odločajo za nakup, vendar ko pa se odločijo za nakup, so zneski nakupa večji.

Iskanje novih kupcev na Twitter-ju
Google Analytics vam lahko pomaga ugotoviti, katerim Twitter pogovorom slediti. Analizirajte ključne besede, s pomočjo katerih obiskovalci najpogosteje pridejo na vašo spletno stran. Nato ustvarite avtomatizirano iskanje teh ključnih besed. Tviteraši, ki ustvarjajo te pogovore, so vaše potencialne stranke. Vključite se v pogovor z njimi.

Več prometa na blogu
Uporabite najbolj pogosto iskane besede ali fraze, ki pripeljejo bralce na vaš blog pogosteje – znotraj objav, naslovov, tagov, saj boste tako pridobili še več obiska. Če še niste, tudi na blog dodajte Google Analytics. Uporabite najpogostejše poizvedbe v svojem blogu.
Google Analytics je močno orodje. Večina podjetij ga žal uporablja zelo omejeno. Mogoče se počutijo preobremenjeni z vsemi podatki, ki jih Google Analytics spremlja.

Imate določene cilje za vašo spletno stran in spremljanje učinkovitosti vaše spletne strani in družbenih medijev? Ne veste, kje bi začeli? Kaj bi lahko bili vaši cilji? Kontaktirajte nas in pomagali vam bomo do identificiranja ciljev, ki jih boste dosegli.

Helena Felc
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*