Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Bloganje – pozabite na €, gre za imidž!

Bloganje – pozabite na €, gre za imidž!

Pisanje bloga je nekaj posebnega, saj ima moč povezovati privatno in poslovno življenje. Kot lastnik podjetja ali le zaposleni lahko pričnete blogati, ob tem pa poskrbite za več vidikov spletnega marketinga.

Pišete lahko kot fizična oseba, opisujete svoje dogodivščine, avanture … in pri tem prepletate podjetje. Seveda, če je v kontekstu. Za vsak posel pa se najde način, da pišete blog strokovne narave in/ali ga omehčate s privatno noto.

Z blogom, takšnim ali drugačnim, pa boste vedno deležni 18 koristi:
– pomaga vam ustvariti zaupanje v vas in vaše podjetje
– omogoča povezovanje s tistimi, s katerimi ne bi mogli na drugačen način najti skupnega jezika
– pomaga vam ustvarjati sledljivost (RSS, prijave na e-novice, govorica od ust do ust)
– čez čas bodo redni bralci vašo kakovostno vsebino delili z drugimi
– pomaga vam ustvariti blagovno znamko za vašo osebnost
– z blogom lahko poveste, v čem se razlikujete od drugih (tukaj lahko vpletete poslovne konkurenčne prednosti)
– pomaga osnovati ali utrditi vašo kompetentnost in kompetentnost podjetja
– pomaga zgraditi imidž v panogi
– na dolgi rok blog predstavlja vaš osebni portfolio
– omoča pri pomaganju ali učenju drugih
– preko bloga lahko promovirate druge in njihovo vsebino (povezave, pozitivna mnenja …)
– pomaga vam zgraditi spletne odnose z vašimi sleditelji
– ustvari dolgoročno seo identiteto v sklopu iskalnikov
– omogoča ciljati na ključne besede, ki morda niso v kontekstu vaše spletne strani
– z blogom je vaša strokovnost nesmrtna; zaradi člankov, ki jih napišete pred leti, lahko še vedno pridobivate obisk na strani
– gradite povratne povezave na vašo spletno stran, kar je pomemben del optimizacije strani
– ustvarja priložnosti za cross promocijo (socialni mediji …)
– omogoča interakcijo med vašimi bralci preko komentarjev

 

Morda se boste vprašali, kje je tukaj v igri denar. Toda pri bloganju ne gre za to. Ne nudi vam neposredne prodajne koristi, ampak nekaj mnogo globljega. Tega ne morete izmeriti v €, ampak v drugačnih valutah – kredibilnost, zaupanje in imidž.

Ne čakajte torej, začnite z bloganjem. Če pri tem potrebujete pomoč, pa je ob vas Spletnik.

 

Prijetno pisanje!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*