Home » Email marketing » Kaj nas lahko zombiji naučijo o e-mail marketingu?

Kaj nas lahko zombiji naučijo o e-mail marketingu?

Zombiji ali živi mrtveci so v marsikaterem filmu zakrivili zombi apokalipso. Kaj pa se lahko od zombijev naučite za vaše uspešne e-mail marketing kampanje, pa si preberite spodaj.
Vzdržljivost. Če želite uiti zombijem morate biti vzdržljivi. Vaše e-mail marketing kampanje morate pošiljate skozi daljše časovno obdobje. Ne obupajte, temveč vztrajajte.
Ciljaj dvakrat. Vsaj dva strela sta potrebna, da ste uspešno dotolkli zombija. Podobno je tudi pri vaših potencialnih strankah. Večkrat jih morate opomnite na vas, vaše sposobnosti in odličnost, sicer vas bodo pozabili.

Pazite se stranišč. Najbolj ranljivi za napad zombija ste na stranišču. Če se boste sprostili in udobno namestili za dalj časa, se bo to poznalo tudi na vaši e-mail marketing kampanji. Bodite pozorni, pazljivi ter testirajte. Vedno bodite na preži za priložnosti in nevarnosti vaših e-mail marketing kampanj.

Lahko potujte. Težje boste bežali pred zombijem, če boste nosili s seboj breme, ki mu niste kos. To velja tako za predmete kot osebe. Če niso ključnega pomena za uspeh vaše e-mail marketing kampanje, se jih znebite.

Razmislite, kaj boste oblekli. Obleka za borbo z zombiji naj bo prilegajoča, primerna ter z dostopnimi žepi. Enako je pri e-mailih – oblika naj bo prilegajoča, s sporočilnim namenom ter dostopnostjo tako z mobilnih naprav kot računalnikov.

Gibčnost. Ob vstopu v cono zombijev si boste želeli biti kar se da gibčni. Preden začnete z vašo e-mail marketing kampanjo imejte vse pripravljeno. Dodelana naj bo vaša strategija komunikacije, vaša kreativa, pristajalna stran, prodajna strategija, itd.
Poznavanje okolja. Spoznajte okolje v katerem delate ter ga uporabite kot prednost. Zombiji imajo mogoče res omejen pogled na okolico, vendar vi niste zombi, zato spremljajte informacije, ki predstavljajo vaše najmočnejše orodje v okolju. Predhodni nakupi, obnašanje naročnikov, interesi, letni čas. Infomacije in strategije so največji sovražnik zombijev.

Kolega. Nikoli, ne glede na izpostavljenost zombijev, ne smete iti nikamor sami. Če imate e-mail marketing kolega, vam bo to v ogromno pomoč. Prav vam bo prišlo drugo mnenje za hitrejši uspeh, privarčevanje denarja in časa.

Uživajte v malih stvareh. Borba zombijev vam bo vzela veliko časa in energije. Uživajte v tem, da spoznavate vaše stranke ter testirate različne načine in poti prodaje. Uživajte v dodani vrerdnosti, ki vam jo newsletter ponuja. Zabavajte se, vendar nikoli ne počivajte.

Imate prijatelja, ki bi mu to sporočilo koristilo? Posredujte ga preživelemu zombi apokalipsi. Želite postati strokovnjak na področju e-mail marketing kampanj? Prenesite si e-vodič 7 korakov do dobičkonosne e-mail marketing strategije

Helena Felc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*