Home » Google oglaševanje » Zakaj je pomembno oglaševati na Googlu?

Zakaj je pomembno oglaševati na Googlu?

Poznate kakšno uspešno slovensko podjetje,ki ga ni na Googlu?

Veliko je razlogov, zakaj se podjetja odločajo za oglaševanje na Googlu. En od razlogov je, da imajo s tem podjetja takojšen dostop do svojih kupcev, drugi pa, da s tem pridobijo veliko zelo pomembnih podatkov o trgu, na katerem se nahajajo.
Ta vrsta marketinške kampanje je zelo dobrodošla še posebej za podjetja, ki imajo povsem novo ali prenovljeno spletno stran. Ko je namreč spletna stran izdelana, je ponavadi naslednji naravni korak pridobivanje kvalificiranega obiska. S pomočjo oglaševalske kampanje na Googlu je obisk takojšen in ne samo to – spletna stran je hitreje poindeksirana, dokaj hitro pa izvemo tudi, ali je sposobna obiskovalce konvertirati v kupce.

Kaj je potrebno za uspešno kampanjo na Googlu?
Izraz CNK oglaševanje že samo po sebi pove, da smo pripravljeni plačati toliko, kolikor obiskovalcev pride na našo spletno stran, nič manj in nič več. V ozadju je stvar malo bolj kompleksna. Ponavadi se zdi, da je potrebno izbrati le ključne besede in oglase, plačati določen znesek in aktivirati kampanjo, ljudje pa bodo klikali. Vendar ni tako. Oglaševalsko kampanjo na Googlu je najprej potrebno skrbno načrtovati in nato izbrati ter nastaviti komponente, kot so alarmi, pravila, dnevni znesek, geografska in jezikovna ciljna skupina, merjenje konverzije, poročanje itd. Pri tem je seveda pomembno, da se spremlja tudi konkurenca in da se avkcija za boljše pozicije oglasov nikoli ne konča. Že jutri namreč lahko začnejo oglaševati novi tekmeci, ki bodo zaradi 5 centov višje cene na klik prevzeli 50 % vašega dosedanjega obiska. Še bolj pomembno je merjenje konverzije. Če lahko izmerimo, koliko obiskovalcev, ki so nazadnje oddali povpraševanje, je prišlo na našo spletno stran preko določenih ključnih besed in oglasov, lahko te oglase še bolj izpostavimo in vložimo ravno toliko denarja, kolikor si želimo kupcev. Ostale oglase in ključne besede, ki nam ne prinašajo želenega povpraševanja, pa ukinemo. Ste vedeli, da lahko ena sama napačna ključna beseda uspešnost kampanje postavi na glavo? Katera je ta beseda in kako znižati ceno na klik ostalim besedam, pod pogojem, da bodo pripeljale še več kvalificiranih kupcev? Na takšna vprašanja vam znajo odgovoriti v za to kvalificiranih agencijah, ki imajo v svojih vrstah certificirane strokovnjake za oglaševanje na Googlu.
Kako na uspešnost oglaševanja vpliva spletna stran in obratno?
Če so oglasi na Googlu usmerjeni na spletno stran, ki sama po sebi ni ravno kakovostna in jo Google v naravnih rezultatih ne smatra ravno kot »potencial za kakovostno informacijo iskalcu«, potem bodo imeli ti oglasi zelo slabo oceno kakovosti (QS) in posledično bomo za klik morali plačati več. Namen oglasa je, da iskalca pritegnemo in obenem prepričamo, da s klikom obišče našo spletno stran. Če smo mu zagotovili, da bo z enim klikom prišel do informacije, se mora taista informacija nahajati točno tam, kamor je obiskovalec prišel. Lahko je to prva stran, lahko je to stran s produktom ali pa kontaktni obrazec. Obvezno je, da so oglasi vsaj približno relevantni vsebini na spletni strani. Če je spletna stran dobro optimizirana, tako vsebinsko kot tudi tehnično, lahko pričakujete, da boste za svoje kupce plačali manj kot pa vaši tekmeci.
Oglaševanje na Googlu je proces, ki zahteva veliko časa in v primeru, ko se nekdo želi učiti na lastnih napakah, tudi veliko denarja. Poleg tega, da je potrebno uporabljati orodja, ki se konstantno nadgrajujejo ter zahtevajo teoretično znanje, pa je potrebno poznati tudi zakonitosti, po katerih Google spletno stran ocenjuje kot kakovostno in iskalcu relevantno.
To vse so odlike spletnih agencij, ki vam že za zelo ugodno ceno lahko ustvarijo zelo dober posel. Vi se spoznate na svoj posel in oni se spoznajo na Google.

Vprašajte nas za več informacij o oglaševanju na Googlu. Svetovali vam bomo kako najbolje izkoristiti prednosti, ki nam jih ponuja Google.

Uroš Bogdanović

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*