Home » Google oglaševanje » Resnica o Google oglaševanju!

Resnica o Google oglaševanju!

Zakaj nekatera podjetja na Googlu za isto število kupcev plačujejo tudi 10 krat več denarja?

 

Google adwords oglaševanje je danes zagotovo eden od najbolj učinkovitih načinov, kako pridobiti čim več kupcev. Zakaj je temu tako in kaj je tako vabljivega, v nekaterih primerih pa tudi odbijajočega v takšnem načinu oglaševanja produktov?
Nekateri bi rekli, da je to dobro pač zaradi tega, ker si “na prvi strani” in ker lahko zbereš veliko klikov, ki jih drugače na tretji strani v organskih rezultatih ne bi. Drugi bi spet rekli, da je Google oglaševanje nuja, ker to že počne njihova konkurenca, oni pa si želijo le eno stvar, da so pred svojim najhujšim tekmecem. Potem so tukaj tretji, ki na Googlu ne mislijo oglaševati nikoli več, ker so v to enkrat investirali denar, niso pa dobili nobenega povpraševanja. Obstaja seveda tudi veliko takšnih, ki so ravno s pomočjo Google oglaševanja pričeli pisati svojo zgodbo o uspehu. Zakaj mislite, da so nekateri uspešni, drugi pa ne?

Pri oglaševanju na Googlu ni pomembno samo to, koliko denarja nameniš za en klik.
Dogaja se namreč, da nekdo za isto pozicijo oglasa lahko plača tudi desetkrat manj! Torej za isti denar lahko namesto 100 obiskovalcev na spletno stran pride 1000 obiskovalcev. Ta, ki je za isto vsoto pridobil tisoč obiskovalcev in bil pri prodaji vsaj pet odstotno uspešen, bo imel 50 kupcev. Tisti, na čigar stran je prišlo samo sto obiskovalcev, pa bo ob isti uspešnosti prodaje imel samo 5 kupcev. Razlika je lahko na koncu ogromna in kot vidimo, količina investiranega denarja ne igra ravno glavne vloge, saj gre v tem primeru za enak vložek.
Zakaj so cene zakupa ključnih besed in pozicije oglasov od oglaševalca do oglaševalca lahko tako različne? Google, kot že veste, deluje predvsem po principu algoritmov, ki obstajajo zato, da na podlagi določenih informacij, ki jih iskalniki pridobijo iz indeksiranih spletnih strani in iz dosedanjega poteka oglasne kampanje, določijo, ali je izhodiščna cena na klik 5 ali 30 centov. Na podlagi ocene kakovosti (QS) se določata rang oglasa in cena posameznega klika na določeno ključno besedo. Če je ocena kakovosti za določeno ključno besedo 4/10, bo izhodiščna cena na klik lahko tudi desetkrat višja od cene na klik pri oceni kakovosti 10/10. Ocena kakovosti temelji na večih dejavnikih. Če smo že omenili, da je za ceno na klik pomembna kakovost vstopne strani, pa pri oceni kakovosti Google upošteva tudi pretekli CTR (razmerje med kliki in prikazi) celotne oglasne skupine, torej vseh ključnih besed iz seznama in pa maksimalno dovoljeno ceno na klik, ki jo oglaševalec seveda postavi sam.
Če je spletna stran slabše kakovosti in kot takšna tudi slabo prilagojena iskalnikom, potemtakem se podjetju na dolgi rok oglaševanje verjetno ne bo izplačalo, kljub visokemu vložku in CTR-ju.
Namen Google oglaševanja ni le v tem, da se na spletno stran pridobi čim več obiskovalcev za čim manj denarja. Pomembno je, da na spletno stran pridejo pravi obiskovalci, ki se jih lahko spremeni v kupce.
Če nekdo išče po ključni besedi in se mu v iskalniku izpiše oglas, ki vsebuje ključno besedo in določen klic k akciji, ta pa je usmerjen na spletno stran, ki vsebuje to isto informacijo, oziroma je dobro optimizirana po tej isti ključni besedi, potem bodo na takšno spletno stran prihajali le še tisti obiskovalci, za katere se to tudi pričakuje.
Resnica o Google oglaševanju je, da je najprej potrebno poskrbeti za kakovostno spletno stran, ki bo dobro optimizirana tako za iskalnike kot tudi obiskovalce, posledično bo tudi cena na klik manjša, investicija pa se vam bo povrnila še prej, kot boste pričakovali.
Za več informacij o Google oglaševanju obiščite spletno stran www.povecajobisk.si.

Lep pozdrav

Uroš Bogdanović

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*