Home » Video kotiček » Video: Pomen kontaktnega obrazca na spletni strani

Video: Pomen kontaktnega obrazca na spletni strani

V našem blogu velikokrat pišemo o konverzijah, saj je zelo pomembno razumeti vidik merjenja učinkovitosti spletne strani. V tem videu pa ne bomo govorili o konverzijah, ampak o … kontaktnem obrazcu. To je tisti element, ki vaše obiskovalce spreminja v potencialne kupce.

Zakaj sploh potrebujemo kontaktni obrazec na spletni strani, se boste vprašali …
Spletna stran vam služi kot trgovina oz. predstavitev na spletu. Lahko jo razumemo tudi kot trg, kjer se srečata ponudba (vi) in povpraševanje (vaši potencialni kupci). In ker je komunikacija ključ do uspeha v poslovnem svetu, moramo poskrbeti, da nam potencialni kupci nekaj sporočijo ali nas vprašajo tudi takrat, ko so naše telefonske številke nedosegljive, mailov pa ne beremo več.

YouTube Preview Image

 

Predstavljajte si sebe, ko pozno zvečer končno najdete čas in srfate po spletu in iscete ponudnike npr. kuhinj. Pridete do ugodne ponudbe na spletni strani, kuhinja vam je noro všeč, toda cene ne najdete nikjer. Prisrfate do rubrike kontakt, ki pa ponuja le telefonsko številko, naslov firme in zemljevid. Nejevoljno ugotovite, da je ura že skoraj polnoč in da se ob tem času zares ne spodobi klicati in spraševati po ceni kuhinje, zato klic odložite na jutri … In kaj se zgodi naslednji dan? Seveda pozabite na domeno spletne strani, številke si niste zapisali, kaj šele zapomnili ulice … vi ste izgubili možnost kupiti sanjsko kuhinjo, ponudnik pa je izgubil potencialnega kupca 😉

Kontaktni obrazec torej je nepogrešljivo orodje, da s svojimi potencialnimi strankami komunicirate kjerkoli in kadarkoli. Tudi povezava na vaš mail ni dovolj, saj je veliko takšnih, ki ne uporabljajo Outlooka.

Kakšen mora biti kontaktni obrazec? Pravzaprav ni pravil, vse je odvisno od tega, kaj želite izvedeti od svojega potencialnega kupca. Običajno so to ime, priimek in e-mail naslov, včasih tudi telefonska številka, obvezno pa je tudi polje za sporočilo. Lahko dodate še druge postavke v obrazcu, kot je npr. kategorija izdelka/storitve, toda ne pretiravajte, saj vam obiskovalec ne bo namenil veliko časa za izpolnitev obrazca. Z zvezdico ob polju določite, kaj morajo obvezno izpolniti.

Pomembno je tudi, da gumb do kontaktnega obrazca ali kar obrazec sam dodate na vidno mesto, še bolje v shared element spletne strani, da bo vedno na dosegu miške.

Kaj pa potem, ko nekdo izpolni kontaktni obrazec? Preusmerite ga na zahvalno stran, kamor dodate kodo za merjenje konverzij. Ta naj ima svoj URL naslov, da omogoča pravilno merjenje.

In da povzamem – ni merjenja konverzij brez zahvalne strani, brez obrazca za povpraševanje ni potencialnih kupcev, brez teh pa ni prodaje.

Ne dovolite torej, da je vaša podstran s kontaktom sestavljena le iz imena podjetja, telefonske številke, e-mail naslova in zemljevida. Na takšen način boste namreč po nepotrebnem izgubljali možnost povečanja spletne prodaje.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*