Home » Facebook » Zakaj in kako oglaševati na Facebook-u

Zakaj in kako oglaševati na Facebook-u

Huh, število uporabnikov Facebook socialnega omrežja je že preko 500 milijon. Mark si tega najbrž ni predstavljal, niti to ni bil njegov namen. Ali pa je imel vizijo pa jo je obdržal zase… pustimo to. Danes si bomo pogledali zakaj in kako oglaševati na facebook-u. To pa zato, ker se je število oglaševalcev in povpraševanj za zakup tega oglasnega prostora zelo povečalo. Sploh v tem prednovoletnem času.

Facebook oglaševanje je postalo hit in veliko podjetij je z njim zelo zadovoljnih, ne pa vsi. Do sedaj ste najbrž že videli, da se oglaševanje lahko razdeli na določene segmente, kot so:

–          Spol

–          Starost

–          Interesih

–          Razmerjih

–          Jeziku

–          Delovnih mestih…

In je zato v nekaterih pogled lahko zelo ciljano. A pri nas je sama izbira teh segmentov omejena, saj smo premajhni. Pa vseeno, poznam primer podjetja, ki so preko Facebook oglaševanja prodali več kot z Google oglaševanjem! Res je, da imajo produkt, ki je tako za stare in mlade in je bila njihova ciljna publika skoraj cela Slovenija. Ne glede na spol ali starost.

Prednost facebook oglaševanja je sigurno to, da vsak oglas vsebuje tudi sliko. In vemo, da slika včasih pove več, kot 1000 besed.

In kaj moramo upoštevati za uspešno oglaševanje na Facebook-u?

a.)    Nastavite cilje – pred samim začetkom oglaševanja potrebujete vizijo in strategijo, kaj je tisto, kar želite doseči. Ali je to povečanje prodaje, prijava ali zgolj branding.

b.)    Ciljajte na svoje potencialne kupce – določite tiste segmente, ki so za vas pomebni – v sloveniji lahko zbirate med starostjo in spolom.

c.)     Naj vaš izdelek ali storitev izstopa!  To lahko naredite s samo predstavitvijo v oglasu, z bsedilo in seveda sliko. Poskrbite, da bo vaš oglas drugačen in hitro viden. Tre seveda tako privlačen, da ga bo vsak potencialni kupce tudi kliknil.

d.)    KISS – keep it simple stupid – oglas naj bo kratek, jedrnat in naj sporoča bistvo. Vsebina besedila je omejena, zato dobro razmislite, kaj boste napisali.

e.)    Klic k akciji! Če ne boste vaših potencialnih kupcev motivirali, da klknejo na vaš oglas, bodo kliknili konkurenco. Torej bodite močni v svojem sporočilu in izvirni!

f.)     Oglas naj kaže na relevantno spletno stran. Če bo oglas sporočal nekaj drugega kot pa je dejansko na vaši strani, boste nase vrgli slabo luč. To pa zato, ker bodo obiskovalci dobili občutek, da ste jih le potegnili za nos, da so prišli do vas. In osel gre samo enkrat ne led. Jaz grem včasih tudi dvakrat. Z oglaševanjem gradite na prepoznavnosti in zaupanju. Torej dajte vse od sebe, da vas bodo imeli radi.

Res pa je, da se na Facebook omrežju bije trd boj za prikaz oglasov, zato je budget za vidnost kar velik. A če imate občutek, da je tam več ciljne publike kot kjerkoli, potem se vam tak korak splača.

Če pa si sami ne upate stopiti tja, pokličite nas!

Srečno!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*