Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Zakaj pisati blog tudi v letu 2012

Zakaj pisati blog tudi v letu 2012

Ker so vaše misli najbrž vse prej kot v letu 2012, vam predstavljam nekaj bistvenih razloga ZAKAJ pisati blog tudi v letu 2012.

–          Ker je blog vaša komunikacija z obstoječimi in potencialnimi strankami. Poleg vseh ostalih socialnih omrežij, ki jih tudi uporabljate v namen komunikacije.

–          Ker z blog objavami odgovarjate na pogosta vprašanja o vaši panogi, izdelku, storitvi

–          Ker je blog odličen kanal preko katerega lahko usmerite bralce do vaše spletne strani, spletne trgovine ali Facebook strani

–          Ker vam zvesti bralci sledijo, in bi bili razočarani, če vašega bloga v letu 2012 ne bi našli

–          Ker je blog odlična strategija za nove, sveže vsebine, ki jih vaša spletna potrebuje

–          Ker je nova vsebina iz bloga odlična za optimizacijo vaše spletne strani – tu diši po višjih pozicijah med naravnimi rezultati

–          ker z blogom gradite na svoji prepoznavnosti in zaupanju – gradite odnos tudi s tistimi, ki vam ob vsakem blog zapisu dajo negativen komentar, ki je lahko tudi zelo konstruktiven – le pogledati ga je potrebno z druge strani.

Da pa boste v letu 2012 še bolj popularen bloger in vaše podjetje še bolj prepoznavno, bodite izvirni. Naj vaš blog izstopa, tako po zunanjosti kot vsebini. Na voljo imate različne strategije, s katerimi se lahko povzpnete v sam vrh blogerjev. Pa ne tistih, ki blogajo o svojem nedeljskem izletu ali novih čevljih, ki so bili več kot nov hladilnik. Blogajte o tistem, kar bi, vi kot bralec radi slišali. Ostanite seveda v svoji stroki, zgradite si avtoriteto na svojem področju. In če se v letu 2011 še niste pokazali bralcem, je novo leto odličen korak za to. Objavit svojo sliko, kjer imate res simpatičen nasmeh in bralci vas bodo imeli še raje.

 

Da pa boste z izvrstnim blogom lahko začeli takoj januarja, nekaj namigov, kaj vas bo naredilo drugačne:

–          namesto članka objavite intervju – z nekom, ki je strokovnjak na področju, ki ga opisujete ali s katero od slavnih osebnosti, ki uporabljajo vaše izdelke, storitve…

–          objavite nagradno igro, in svoje bralce vzpodbudite, da bodo še svojim prijateljem povedali za vas

–          objavite anketo – in povabite k sodelovanju vse svoje bralce. Tako jih vplete v proces in počutili se bodo vredne.

Za osvežitev spomina na temo o bloganju, pa vas vabim, da si preberete naše nasvete iz letošnjega in preteklega leta.

Napake, ki jih na blogu ne smete početi

Pozabite na € – gre za imidž

Blog na katerega se lepijo

Naj zadnjih 14 dni čim bolj diši po kuhanem vinu in domačih piškotih.

Srečno!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*