Home » Google oglaševanje » 7 korakov do spletne strani, ki prodaja

7 korakov do spletne strani, ki prodaja

Na svetovnem spletu lahko vsak dan najdemo spletne strani, ki so prodajno usmerjene. In ravno to so strani, ki se lahko pohvalijo z večjo prodajo od tistih, ki so samo lepe. Tudi jaz sem dolgo časa živela v zmoti in mislila, da lepša kot je stran, več kupcev bo imela. Pa temu ni tako …Mogoče ima taka stran več obiskovalcev, a kaj ko naš posel ni odvisen od obiska ampak od prodaje.  In če potegnemo smernice vseh prodajno naravnih spletni strani, ugotovimo sledeče:

  1. Spletna stran mora imeti bogato in svežo vsebino!
    Vsebina je najbolj pomemben element vašega spletnega nastopa. Več boste prodali, če boste imeli blog s 50 članki, kot pa če boste imeli spletno stran z eno samo podstranjo, na kateri sta dva stavka, ki bežno omenjata vašo storitev. Za spletne strani, ki vsebujejo blog z novicami in članki, je znano, da jih spletni pajek obiskuje pogosteje, da imajo zaradi tega več indeksiranih strani in da v iskalnikih konkurirajo po več ključnih besedah. Posledično, imajo seveda tudi več obiskovalcev, za spletno stran pa je tako bolj verjetno, da bo popularna in da jo bodo omenjali tudi v družbenih medijih.
  2. Spletna stran naj vsebuje »call to action« elemente, ki obiskovalca na vsakem koraku napeljujejo na to, da odda povpraševanje, se prijavi na e-novice ali si prenese brezplačen priročnik. V ozadju nastopa strategija pridobivanja kontaktov potencialnih kupcev. Hitro in enostavno.
    (Prijava na e-novice: e-novice so idealen pripomoček za redno obveščanje vaši bralcev o vaših novostih, akcijah in ostalih aktivnostih, ki jih izvajate na spletni strani. Hkrati pa so odlična pot, da na svojo spletno stran redno pripeljete obisk. Brez obiska namreč ni prodaje.
    Brezplačen e-priročnik: več kot boste objavili brezplačnih in koristnih stvari, bolj vam bodo bralci zaupali. Hkrati pa tudi na ta način zbirate e-mail naslove na katere boste lahko pošiljali novosti, akcije… in si spet povečali število obiska na spletni strani.)
  3. Spletna stran vsebuje kontaktni obrazec. Po raziskavi, ki je bila narejena, je kar 9 od 10 obiskovalcev spletne strani izpolnilo kontaktni obrazec. Dejstvo je, da imamo vedno manj časa in ga poskušamo na vsakem koraku prihraniti. In ker bi morali za kontakt z vami dvigniti slušalko ali poslati email, tega raje ne storimo. Zato je kontaktni obrazec »must have« na vaši spletni strani. In z njegovo pomočjo lahko poleg vsega tudi merimo konverzije pri Google oglaševanju. A o tem kdaj drugič.
  4. Spletna stran vsebuje ključne informacije na vidnem mestu. Sigurno se vam je že kdaj zgodilo, da ste preko oglasa na Google iskalniku prišli na spletno stran potem pa popolnoma izgubili sled nad informacijami, ki ste jih iskali. O tem govorim. Spletna stran mora na prvi strani ali pristajalni strani vsebovati tiste najbolj ključne informacije o izdelku ali storitvi. Za ostale, ki želijo izvedeti več, pa pripravite podstrani, kjer si bodo lahko prebrali več. Eni so taki, ki se jih da hitro prepričati eni pa bi radi še prebrali navodila, mnenje drugih… in prav je, da ustrežete vsem. Saj so vsi vaši potencialni kupci.
  5. Spletna stran mora biti merljiva! Če lahko na spletni strani merimo iz katerega vira pride največ takšnih obiskovalcev, ki oddajo povpraševanje ali postanejo kupci, vemo tudi kam investirati več denarja. No, ugotovimo lahko tudi, kje ga mečemo skozi okno!
  6. Spletna stran mora biti pregledna. Zakaj? Zato, da bodo obiskovalci na njej preživeli čim več časa in si dodobra ogledali vsak kotiček le te. In če bo hkrati tudi vsebinsko privlačna – je vaš uspeh zagotovljen. Na tako spletno stran se bodo namreč vsi radi vračali. Tako tisti, ki so nakup pri vas že opravili in tudi tisti, ki so še vedno v dvomih za nakup.
  7. Spletna stran naj bo vidna! Kar pomeni, da jo izpostavite tam, kjer je največ potencialnih kupcev. V prvi vrsti je to zagotovo iskalnik Google. Google oglaševanje vam namreč omogoča, da se vaš oglas pojavi tisti osebi, ki išče vašo ponudbo. To je ravno tako, kot če bi hodili po cesti in si v mislih predstavljali, da bi radi imeli novo ročno uro. In naslednji trenutek stopi pred vas neznanec in vam jo ponudi. Brez vidnosti tudi obiska ne bo. In brez obiska ne bo prodaje.

Na hitro smo pregledali bistvene elemente, ki jih vaša spletna stran mora imeti, če želite z njo kar največ prodati. V prihodnje jih bomo našteli še več, a recimo, da boste najprej naredili teh 7 korakov..

Če še nimate prodajno naravnane spletne strani, je sedaj pravi čas, da si jo priskrbite.

Do takrat pa srečno!
Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*