Home » Izdelava spletnih strani » 3 zlata pravila za vaše spletno mesto

3 zlata pravila za vaše spletno mesto

Živimo v času, ki zelo hiti in pogostokrat se zalotimo,da nimamo časa niti za sebe, kaj šele za naše spletno mesto. Rad bi vam na preprost način razložil na kaj moramo biti pozorni preden se odločamo za spletno stran ali spletno trgovino ali če že to imamo.

Opažam, da se ogromno ljudi izobražuje kako delovati na spletu. S tem mislim, da ljudje vedo, kaj vse je potrebno za doseganje dobrih rezultatov, tako v iskalnikih kot poslovno. Posledično so lahko ti uporabniki zadovoljni ob dobri prodaji njihove poslovne ideje.
Trend poslovanja se vsekakor zelo hitro širi na splet. Ima večji doseg, kot ga imajo same fizične  poslovalnice. Namreč pri le-teh je strošek izdelave spletne strani ali trgovine lahko nižji od same najemnine za poslovni prostor. Poleg tega pa ne pozabimo na stroške plač, elektrike, …
Zavedati  se je potrebno, da se na spletu lahko učinkovito meri uspešnost in z malo vztrajnosti in dobre volje lahko podiramo rekorde.

1. Zlato pravilo – OBISK SPLETNEGA MESTA

Velikokrat na obisk samega spletnega mesta pozabljamo. Dejstvo je, da nam najlepša spletna stran ali najlepša spletna trgovina na svetu nič ne pomaga, če nihče ne ve zanjo. Ali povedano po domače, je to enako, kot da bi odprli trgovski center v Kočevskem Rogu, do njega pa ne bi speljali cest in čakali, da bodo stranke drle iz vseh koncev in krajev. Spomnil bi vas na nekaj prijemov, ki so osnovni in zelo pomembni.
Poznamo brezplačne in plačljive mehanizme pridobivanja obiska na spletno mesto.

Brezplačni so na primer od ust do ust, oglaševanje v brezplačnih oglasnikih, preko e-maila oziroma  e-novic, ter seveda preko socialnih medijev kot so Facebook, Twitter in podobno.
Plačljivi pa so radio, televizija, časopisje, Facebook in Google oglaševanje in še bi lahko naštevali.
Na tem mestu bi izpostavil oglaševanje na Googlu. Ker  vemo, gre tu za zakup ključnih besed in oglasov. To oglaševanje je eno izmed najbolj efektivnih in najcenejših plačljivih oglaševanj (odvisno kdo in kako izvaja oglaševanje).
Vsak obiskovalec gre čez dva tako imenovana filtra. Namreč, ko nekdo v iskalnik Google vpiše ključno besedo, ki je za vas relevantna in med vsemi rezultati klikne na vaš oglas, lahko logično ugotovimo, da je to kvalificiran obiskovalec ali potencialna stranka, ki išče vaše storitve ali artikle.

Če zakupujete preveč splošne besede, vas to lahko drago stane!
Priporočam ogled strani www.povecajobisk.si, kjer si boste lahko tudi sami lahko izračunali ali je to finančno smotrno za vas.
Velika večina ljudi, ki obiskuje Google, si pogleda le prvo stran iskalnika in tu primerja ponudnike. Ravno zato se je dobro izpostaviti vsem, ki potrebujejo vaše artikle ali storitve.  Iz mojih izkušenj v trženju te vrste produkta pošteno povem, da tovrstno oglaševaje s pomočjo AdWords- ov ni za vsakogar oziroma branžo.
Pred oglaševanjem se posvetujte s strokovnjaki (preverite Googlove certifikate izvajalcev), saj vas v večini primerov z lahkoto brezplačno informirajo o tem, ali je to primerno za vas oziroma za vašo branžo.

Se nadaljuje …

Laris Žurga

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*