Home » Izdelava spletnih strani » Spletna stran v trendu

Spletna stran v trendu

Pred nami je 366 dni in 4 trendi, ki bodo zaznamovali leto 2012. Jaz sem modne trende že preučila.  Seveda pa mi na tem mestu govorimo o trendih na spletni strani. Kar nekaj je takih, ki so presenetili tudi mene, zato si le vzemite minuto, dve in preberite do konca.

PreVELIK logotip in naslov strani
Dolgo časa je veljalo pravilo, da dizajnerji upoštevajo manjši font in manjši logotip na svoji strani. A prihajamo v čas, ko vsi želimo izstopati, biti vidni. In to je pripeljalo do tega, da naj izstopa tudi vaša spletna stran. Oziroma njen dizjan. Torej čas je za večji font in ogromen logo, ki vam bo pomagal pri boljši prepoznavnosti in brandingu. Slaba stran pa je le ta, da bodo obiskovalci kasneje našli ključne informacije, ki jih spletna stran ponuja. Si vas bodo pa vsaj zapomnili, ker boste izstopali.

Ročno narisan dizajn spletne strani
Če smo se pred časom vsi konkretno oddaljili od ročnega risanja, je sedaj čas, da mu damo novo priložnost. Ročno risan dizajn doda osebno noto, noto mehkobe na vašo spletno stran. Ni vam ga potrebno uporabiti na celotni spletni strani, uporabite ga le toliko, da bo vaša spletna stran še vedno izstopala. Lahko je to le kontaktni obrazec, vaš logo ali kontaktna številka. Ustvarite mehkobo, ki bo obiskovalce prepričala, da se bodo obdržali na vaši spletni strani in se nanj z veseljem vrnili.

Tipografija
Tudi tu smo opustili poigravanje z različnim slogi pisave, a je sedaj čas, da se zopet poigramo. Tipografija lahko na spletno stran prinese svežino, saj so včasih tekstih videti dolgočasni. In dolgočasnih stavkov nihče ne bere rad. Seveda je vsebina še vedno kralj, a vseeno jo lahko naredite bolj zabavno. Poskusite, čisto nič vas ne stane, če se malo prepustite domišljiji tudi na spletni strani.

Prevelike slike
Tudi prevelike slike so vedno bile strah in groza spletni strani. Danes pa smo pred novim izzivom, kjer bomo na spletno stran začeli dajati večje slike. No, pa da se ne ustrašite preveč. Tukaj je govora predvsem o tistih slikah, ki jih dodate k vsebini. Da si obiskovalci kakšen izdelek ali storitev lažje predstavljajo. Vsekakor to niso slike, ki so na spletni strani zaradi ozadja. Sami veste, da si nekaj lažje predstavljate, če to vidite na lastne oči. In tu velike slike odigrajo svojo vlogo koristi. A pazite, da se skladajo s kontekstom in vsebino, ki jo predstavljate.

Tako, za letos imate kar veliko idej, kako spletno stran narediti še bolj zanimivo in hkrati prodajno naravnano. Samo izvedbo pa lahko vedno prepustite nam!

Kontaktirajte nas, če boste imeli kakršnokoli vprašanje.

Srečno!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*