Home » Google oglaševanje » 3 zlata pravila za vaše spletno mesto – 2.del

3 zlata pravila za vaše spletno mesto – 2.del

Uvodoma moram omeniti dejstvo, da se preveč ljudi osredotoči samo spletno mesto, pozabijo pa na prvo in tretje zlato pravilo. S finančnega vidika se porabi večina budgeta za izdelavo spletne strani ali spletne trgovine, kar je zmotno. Spet smo pri zgodbi o lepem spletnem mestu brez obiska, kjer je zmanjkalo denarja za oglaševanje in obdelavo oziroma obveščanje ljudi, ki so na spletnem mestu izvedli neko aktivnost. O tem bom več pisal v  naslednjem, 3. zlatem pravilu.

Roko na srce, veliko spletnih strani nima elementov, s pomočjo katerih pridobivamo podatke o naših strankah. Te pogosto pogrešam in naj jih nekaj naštejem.

1. Telefonska številka in e-naslov za dodatne informacije, povpraševanje ali naročila

Dogaja se, da se moramo na mnogih spletnih straneh za kontakte pošteno potruditi in predvsem prevečkrat klikniti, da pridemo do kontaktnih informacij. Obstaja pravilo treh klikov, kar pomeni, da mora iskalec priti do rešitve v največ treh klikih.
Svetujem vam, da ju izpostavite že v glavi (headerju) spletnega mesta – to vam ne bo zameril nihče, kvečjemu boste naredili uslugo tako vam, kot stranki.

2. E-mail naslov

Predstavite svojo domeno (www naslov) v svojem e-mailu in se tako predstavite povsod, tudi na vizitkah. Primer:
info@moja-domena.si , janez.novak@moja-domena.com ali moje-podjetje@moja-domena.eu. Tako boste promovirali sebe in ne gmail ali siol ter podobne.

3. Prijava na e–novice

Zakonodaja v Sloveniji je na področju nelegalnega pridobivanja podatkov zelo stroga. Ravno zato pa je obrazec za prijavo na e-novičke zelo učinkovito orodje za legalno pridobivanje e-mailov (dovoljenje prejemnika e-pošte).

Stranki dajte nekaj v zameno, da bo tudi ona imela motivacijo, da vam pusti svoj e-mail. Če na primer prodajate knjigo, jim ponudite prvo poglavje brezplačno in podobno.

4. Obrazec za povpraševanje

Tisti, ki ga morda še niste uspeli namestiti na prvo stran vašega spletnega mesta, ne odlašajte.

Obstajajo ljudje, ki zelo radi pokličejo  in se jim ne ljubi pisati povpraševanj, kaj šele čakati na odgovore le teh. Poznamo pa tudi ljudi, ki pa zelo radi napišejo povpraševanje. Dajte jim možnost da vam pišejo, kaj naročijo ali samo povprašujejo.
Ste vedeli, da so spletna mesta z obrazcem za povpraševanje na  prvi strani uspešnejša za kar 80% od tistih, ki imajo obrazec skrit na podstrani – tako tudi skrajšate prodajno ali nakupno pot sami stranki.

5. Obrazec za oddajo naročila artikla ali storitve

Tu ne bom izgubljal besed. Če kaj prodajate je (logično) dobro imeti tudi obrazec za naročilo, da ljudje lahko artikel ali storitev tudi naročijo.

6. Vtičnki za socialne medije

Socialni mediji so zelo dober medijski prostor, kjer informacije potekajo bolj sproščeno in ne ozko usmerjeno. Spet je smiselno na strani imeti vtičnik, ki jasno pove, kje se vas še lahko spremlja. Pri tej ideji je cilj pridobivanje fanov oziroma oboževalcev  in biti vsaj dvakrat na teden v stiku z njimi.. To je malo drugačen način komunikacije, kot smo ga bili vajeni pred leti.

7. Priročniki ali katalogi s koristnimi nasveti

Pripravite priročnik z naslovom: 10 skrivnosti lepe kože, če ste prodajalec kozmetike. Čez čas se bo v vaši bazi nahajalo vse več kontaktov strank, ki si želijo vaših nasvetov, ker ste strokovnjak na svojem področju.

Se nadaljuje …

Laris Žurga

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*