Home » Email marketing » 3 zlata pravila za vaše spletno mesto – 3.del

3 zlata pravila za vaše spletno mesto – 3.del

V tretjem zlatem pravilu vam bi rad povedal, kako ugotovimo, kdo so naši obiskovalci in kako navežemo stik z njimi ter kaj so prednosti in koristi negovanja in razvajanja vaših obiskovalcev.

V prejšnih dveh člankih sem govoril o samem spletnem mestu in obisku le-tega.
Toplo svetujem, da si ju preberete, v kolikor vam še ni uspelo. Namreč zelo sta pomembna in se navezujeta na 3. zlato pravilo.

Za začetek si predstavljajte, da imate spletno mesto z dobrim obiskom, vendar nikakor ne ugotovite, kdo ga obiskuje. Poznate ta občutek?
Naj vas potolažim, obstaja perfektno brezplačno orodje Google Analytics, katerega kodo si vstavite v vašo spletno stran ali spletno trgovino. Preberite več o tem v člankih na našem Spletnik blogu, kjer govorimo o uporabi orodja Google Analytics.

Če imate veliko pasti v katere lovite e-maile obiskovalcev ste v veliki prednosti pred tekmeci. Svetujem vam, da navežete stik preko orodja za pošiljanje e-novic. Brezplačni uporabniški račun “Za vedno” si lahko ustvarite na strani  www.newsletter.si.
Prednosti uporabe tega orodja je res veliko. Na primer z eno e-novico posredujete koristne nasvete iz vaše dejavnosti tudi več tisočim prejemnikom naenkrat. Izogibajte se e-novic, ki bi vsebovale izključno samo nagovore o akcijah, vročih ponudbah in podobno, saj boste na ta način dosegli, da vas bodo obiskovalci dali v vsiljeno pošto. Uporabite tudi veliko zanimive vsebine! Pri tem obstaja pravilo v razmerju 1:4 (ponudba : vsebina ).

Če boste upoštevali nasvet, boste dosegli naslednje:

  1. Ustvarili boste branding efekt – prepoznavnost
  2. Obiskovalci se bodo začeli vračati na vaše spletno mesto
  3. Izkazali se boste kot strokovnjak na svojem področju in krepili kredibilnost!

Mnenja sem, da je ta metoda sporazumevanja z obiskovalci, torej e-mail marketing primerna skoraj za vsako branžo. Iz izkušenj lahko povem, da so tisti, ki pošiljanje e-novic vzamejo resno, zelo uspešni pri prodaji storitev ali artiklov.

Navežite stik tudi preko socialnih medijev. Izpostavil bi zelo razširjen Facebook, katerega se poslužujejo podjetja, ki targetirajo različne  ciljne skupine. Na socialnih medijih je komunikacija načeloma bolj sproščena. Včasih ni nič narobe, če na zidu objavimo kaj zabavnega, na primer kakšen vic ali smešno sliko. Seveda ne pozabite dodati ustrezne vtičnike na spletno mesto, tako se boste še dodatno izpostavili, opozorili nase in nenazadnje pridobivali nove zasledovalce.

Viralno (od ust do ust) sporazumevanje ima veliko moč. Izhajam iz dejstva, da bolj zaupamo priporočilu prijatelja, kot raznoraznim oglasom.

Na koncu naj povzamem vsa 3 ZLATA PRAVILA, katera so osnova za uspešno nastopanje na spletu.

1. ZLATO PRAVILO – OBISK SPLETNEGA MESTA
2. ZLATO PRAVILO- KAKOVOSTNO SPLETNO MESTO
3. ZLATO PRAVILO – UGOTOVITE KDO SO OBISKOVALCI VAŠEGA SPLETNEGA MESTA IN NAVEŽITE STIK Z NJIMI


Če jih boste upoštevali, je uspeh neizbežen.  In nenazadnje – absolutnih zmagovalcev v iskalnikih NI!

Lepo vas pozdravljam in vam želim vse lepo!

Laris Žurga

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*