Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Kako zmanjšati stroške v letu 2012?

Kako zmanjšati stroške v letu 2012?

V današnjem stanju ekonomije je za »preživetje« podjetja na trgu nujno potrebno imeti kakovostno spletno prisotnost. To pomeni spletno stran, ki pridobiva kontakte potencialnih kupcev, kanale, ki nam dovajajo povečano število obiskovalcev in učinkovit sistem za negovanje in konvertiranje teh obiskovalcev. Podjetja, ki pri tem zaostajajo in se kot pijanec plota držijo starih šeg in navad, bodo kmalu za isto stvar in za isto število kupcev morala plačevati tudi 10-krat več denarja!

Zakonodaja na internetu bo vse strožja, priti na prvo stran v Googlovih naravnih rezultatih bo vse težje, oglaševanje na klik bo vse dražje, uporabniki interneta pa bomo vse bolj in bolj zahtevni.

Edini recept tukaj je seveda igranje po pravilih, ki jih ta trenutek zapovedujejo tako iskalniki in pa mi sami, kot izkušeni uporabniki interneta. V letu 2012 bosta tako v tej igri največjo vlogo definitivno igrala vsebina in uporabniška izkušnja. Uporabniška izkušnja obiskovalca, torej bodočega kupca, pa tudi uporabniška izkušnja tistega, ki bo skrbel, da bo spletna stran bogata, osvežena in prilagojena iskalnikom.

Če bomo v letu 2012 še bolj primorani v zmanjševanje stroškov že samo zaradi golega preživetja, spletna prisotnost vsekakor ne sme biti prva žrtev. Ironija bi namreč bila, da bi rezali ravno tisto roko, ki nas edina še lahko nahrani.

Pa vendar ni potrebno gledati tako črnogledo. Še zdaleč ne. Ena od rešitev, s pomočjo katere lahko podjetja drastično zmanjšajo strošek spletne prisotnosti, je zagotovo spletna stran, ki je podprta s kakovostnim CMS-om. To je orodje/sistem, s katerim enostavno urejamo spletno stran. Njegov namen ni samo poenostaviti ter pohitriti izdelave in urejanja spletne strani, temveč tudi omogočiti prej omenjeni vsebini, da na njej zaživi, da se redno osvežuje in kot takšna začne pridobivati kupce!

Tukaj je le nekaj razlogov, zakaj je kakovosten CMS lahko odločilen pri pridobivanju kupcev.

  1. Hitrost izdelave spletne strani
    Še nekaj let nazaj je izdelava spletne strani zahtevala kar nekaj časa, dni, tednov. S pomočjo kakovostnega sistema za urejanje spletnih strani (CMS-om) pa se lahko spletno stran izdela že v pol ure. Na voljo so že vnaprej pripravljene predloge, v sklopu katerih je potrebno le še določiti navigacijo, vnesti vsebine in stran objaviti na domeni. Strošek je zanemarljiv.
  2. Enostavno urejanje
    Večina sistemov za urejanje spletnih strani je intuitivne narave, tako da jih lahko uporablja vsakdo v podjetju in to že samo z minimalnim predznanjem. To je predvsem pomembno, ko je spletno stran potrebno osveževati vsak dan. Če mora to početi programer, je to seveda oportunitetni strošek.
  3. Podpora uporabnikom
    Pri urejanju spletne strani osnovni uporabniki ponavadi potrebujejo več podpore. Zato so kakovostni CMS-i ponavadi podprti z širokim naborom video vodičev, navodil, nasvetov in trikov ter po možnosti tudi brezplačno telefonsko tehnično podporo ponudnika takšnega sistema.
  4. Optimizacija strani za iskalnike
    CMS sistem ima ponavadi že vgrajene vtičnike, s pomočjo katerih se že pri sami izdelavi strani upošteva tudi SEO vidik. Zaradi iskalnikom bolj prijazne kode in enostavno možnostjo urejanja URL naslovov, meta opisov in vsebine, je za boljše uvrstitve v iskalnikih to seveda velika prednost. Višja pozicija, več obiskovalcev, več kupcev!

Posledično, če ima podjetje možnost samostojnega urejanja spletne strani, ki raste kot živi organizem, se to seveda lahko pozna tudi pri PPC oglaševanju, saj tudi cene zakupa ključnih besed na koncu koncev temeljijo na tem, ali ima spletna stran kakovostno vsebino ali ne.

Če torej želite zmanjšati stroške v letu 2012, jih zmanjšajte raje tako, da boste najprej poskrbeli za kakovostno spletno stran, ki jo boste lahko urejali in osveževali samostojno.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*