Home » Google oglaševanje » 3 načini uporabe programa google adwords za mikro in mala podjetja

3 načini uporabe programa google adwords za mikro in mala podjetja

Večina mikro in malih podjetij se še ne zaveda, vseh prednosti ki jih ponuja Google oglaševanje. Oglaševanje s programom Google Adwords vam omogoča, da že za nekaj eurov začnete pridobivati potencialne stranke v okrog 250 državah in 40 jezikih po celem svetu.

Google oglaševanjeTrendi spletnega oglaševanja kažejo na porast oglaševanja s sponzoriranimi povezavami na Googlu. Ta trend je pričakovan tudi za v prihodnje. Tako se obdobje plačljivih obiskovalcev spletne strani z dnevom v dan povečuje.

1. Google adwords postaja za vaš posel vse bolj pomemben, saj se Google Adwords oglasi skupaj z zemljevidom in seznamom lokalnih podjetij, ki ustrezajo vaši poizvedbi pojavljajo nad naravnmi rezultati iskanja in so posledično bolj vidni, kar pa seveda pomeni tudi večjo izpostavljenost klikom ter obiskom potencialnih kupcev. Ustrezno napisan Google oglas se začne pojavljati med sponzoriranimi povezavami skoraj takoj po objavi, kar pa ne velja za zadetke med naravnimi rezultati iskanja, saj naravni rezultat ponavadi potrebuje nekoliko dalj časa, preden je viden na prvi strani iskalnika med naravnimi povezavami. S pomočjo Google Adwords pa lahko vašo oglaševalsko kampanjo omejite tudi geografsko in tako ciljate samo na tiste, potencialne kupce, ki se nahajajo v vašem željenem geografskem območju in se zanimajo ali aktivno iščejo vaše izdelke ali storitve.

2. Ker večina mikro in malih lokalnih podjetij v Sloveniji še vedno oglašuje v offline medijih je Google oglaševanje inovativen način za testiranje kateri oglasni plakat oziroma marketinško sporočilo je boljše od drugega. Na Googlovem prikaznem omrežju lahko ustvarite več marketinških sporočil jih testirate in primerjate njihovo učinkovitost. Na ta način lahko odkrijete zmagovalno marketinško sporočilo in ga nato uporabite v offline medijih ter povečate izkupiček od oglaševanja tudi za več sto procentov.

3. Še ena dobra lastnost Google oglaševanja je, da omogoča tako imenovano ponovno trženje. To pomeni, da ko obiščete neko spletno stran, Google smatra, da ste jo obiskali zato, ker vas tematika na tej strani zanima na tak ali drugačen način. Če spletna stran, ki jo obiščete gosti Google oglase se na vaš računalnik namesti poseben piškotek. Ta piškotek služi temu, da vam Google na podlagi zgodovine spletnih strani, ki ste jih obiskali servira za vas relevantne oglase. To pomeni, da lahko servirate vaše oglase potencialnemu kupcu, ki pregleduje spletne strani, ki so tematsko povezane z vašim poslom.

Verjamem, da poznate Paretov princip ali pravilo 20/80, ki pravi, da 20 odstotkov vloženega dela povzroči 80 odstotkov uspeha in obratno. Velja tudi, da 20% podjetij pobere 80% dobička. Bodite tudi vi med temi 20% in investirajte vaš denar v pameten način oglaševanja z Google oglasi.

Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali.

Srečno!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*