Home » Google oglaševanje » Raziskava ključnih besed in trga z brezplačnimi Google orodji

Raziskava ključnih besed in trga z brezplačnimi Google orodji

Enega glavnih aspektov optimizacije spletnih strani predstavlja raziskava ključnih besed. Sam menim, da je najpomembnejši del optimizacije, saj na njeni podlagi sestavimo načrt kreiranja vsebine in povratnih povezav, brez katerih si optimizacije ne moremo predstavljati.


Brezplačna google orodjaRaziskavo ključnih besed lahko označimo za uspešno, če nam uspe odkriti fraze, ki ustrezajo našim vsebinskim smernicam, imajo zadostno število mesečnih iskanj in imajo nizko stopnjo optimiziranih konkurenčnih spletnih strani. NAPAKA!!! Vse več SEO “strokovnjakov” se zanaša le na omenjene parametre, hkrati pa zapostavljajo ostale pomembne informacije.

Kakšno korist imamo od besedne zveze, ki nam ne pripomore pri konverziji obiskovalca v rednega obiskovalca ali kupca? Nič ne primore tudi fraza, ki je bila aktualna pred nekaj meseci in ji iskanost iz dneva v dan upada. Naj omenim še lokacijo iskane fraze, ki za nas nima nobenega pomena v primeru, da želimo izpostaviti lokalno podjetje, fraza pa na želenem področju ni iskana. Obstaja še mnogo pomembnih parametrov in večino lahko raziščemo z različnimi orodji, ki so namenjeni raziskavam ključnih besed in optimizaciji spletnih strani.

Opažam, da se velika večina SEO strokovnjakov zateka k sofisticiranim plačljivim orodjem, ki pa navadno nudijo izsledke, ki so enaki kot izsledki brezplačnih orodij. Ironično je, da večina orodij bazira na Googlovih BREZPLAČNIH aplikacijah (seveda je dostop in upravljanje podatkov za lastnike omenjenih orodij plačljivo), ki so dostopne vsakomur. Zakaj bi plačevali draga orodja, če nam je večina podatkov na voljo s strani podjetja, ki ima v lasti iskalnik, za katerega želimo optimizirati spletno stran? No, da se ne bomo narobe razumeli, na trgu je mnogo koristnih orodij za raziskavo ključnih besed, katerih uporabo tudi sam priporočam, vendar se mi zdi nesmiselno kupovati orodja, ki mi nudijo podatke, ki si jih lahko na preprost način sam ogledam. Poleg tega ima veliko teh orodij težave s sledenjem Googlovim spremembam in tako so lahko njihovi izsledki netočni ali jeh v nekaterih primerih sploh ni.

V nadaljevanju vam bom na kratko predstavil nekaj orodij, ki vam bodo v pomoč pri raziskovanju ključnih besed in konkurentov.

Google Adword: keyword tool

Brez tega orodja si raziskave ključnih besed praktično ne moremo predstavljati. To orodje je osnova za začetek raziskave. Nudi nam ogromno informacij, med glavne pa štejemo sledeče: predlogi, popularnost, vrednost klika, lokalizacija in seveda izvoz podatkov. Z orodjem torej dobimo ideje za ključne besede, ki so primerne za našo spletno stran.

Google Trends

To orodje nam prikazuje kako pogosto je ključna beseda iskana na različnih geografskih področjih, v različnih jezikih in v različnih časovnih obdobjih. Vse skupaj je prikazano na preglednih grafikonih.

Google Insights

Orodje je precej podobno orodju Google trends, dodatno vrednost pa prinaša možnost primerjave iskalnih vzorcev po regijah, kategorijah, časovnih obdobjih in lastnostih. Primerjate lahko 5 skupin, ki lahko vsbujejo vsaka po 25 ključnih besed.

Google Reader

Orodje se uporablja za sledenje priljubljenim spletnim stranem. Z njim z lahkoto spremljamo novosti na omenjenih spletnih straneh. Torej, kaj se zgodi, če med priljubljene spletne strani uvrstimo naše konkurente? Res je, na čisto preprost način sledimo novostim naših konkurentom in to izkoristimo v naš prid.

Google Alerts

Orodje lahko uporabimo na podoben način kot Google Reader in z njim preverjamo konkurente. Poleg tega lahko sledimo omembe naše spletne strani ali podjetja na spletu. Google Alerts nas opozori na vsako novo indeksirano stran, kjer se nahaja omenjena fraza, ki ji želimo slediti.

Google Analytics

Verjamem, da vas večina to orodje že uporablja. Je izjemno orodje za pridobivanje informacij o obiskovalcih naše strani in njihovem obnašanju. Z njegovo pomočjo lahko izluščimo besede, ki nam prinašajo največjo konverzijo in našo optimizacijo prilagodimo le tem.

Google Docs

Nazadnje se ustavimo še pri orodju Google Docs. Je izjemno orodje za vnašanje in shranjevanje podatkov, ki smo jih pridobili s preostalimi orodji. Poraja se vprašanje, zakaj je to orodje bolj uporabno kot orodja Microsoft in Open Office. Odgovor je preprost, orodje shranjuje vaše podatke na strežniku v oblaku, tako da ti ne zasedajo prostora na vašem računalniku. Še večja prednost pa je dostop do podatkov od koder koli in živa sinhronizacija le teh.

Preden se zaletite v nakup dragih raziskovalnih orodij, izkoristite možnosti, ki jih nudijo brezplačna orodja. Plačljiva orodja pa si priskrbite za tista področja, ki brezplačnim orodjem niso dostopna.

Želim vam obilico zabave pri raziskavi ključnih besed.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*