Home » Google oglaševanje » Avtomatizirana pravila v programu Google Adwords

Avtomatizirana pravila v programu Google Adwords

Ste kdaj razmišljali kako bi vašo Google kampanjo upravljali hitreje in bolj učinkovito? Rešitev je v avtomatizaciji vodenja kampanje z Adwords avtomatiziranimi pravili!


Google adwords avtomatizirana pravilaGoogle je naznanil, da je sedaj možno nastaviti do 100 avtomatiziranih pravil na uporabnika. Prej je bila omejitev 10 pravil. Hkrati je Google dodal možnost razveljavitve posameznega avtomatiziranega pravila v primeru, da rezultati pravila niso takšni kot smo želeli. Avtomatizirana pravila so koristno orodje za upravljanje vašega računa saj vam prihranijo čas, ker vam ni potrebno ročno spremljati in prilagajati kampanje.

Poglejmo si preprost primer. Recimo, da želite z oglaševanjem vaše akcijske ponudbe začeti naslednjo sredo ob 8 uri zjutraj. Veste, da ste takrat na dopustu in v bližini ne boste imeli računalnika ter posledično ne boste mogli ročno pognati vaše kampanje. V tem primeru je nastavitev avtomatiziranega pravila super rešitev, saj se bo vaša kampanja pričela medtem, ko boste vi uživali na zasluženem dopustu.

Če pomislite na pogosta opravila, ki jih počnete ročno, ko upravljate z vašo kampanjo verjetno z lahkoto naredite seznam opravil, ki so repetativna ali vam odžirajo čas in bi želeli, da jih namesto vas opravi avtomatika.

Samodejna pravila se lahko uporabi na več načinov:

– načrtovanje prikaza oglasov za posebne ponudbe in akcije
– višanje ponudb za ključne besede za prikaz oglasov na prvi strani
– prilagajanje budžetov ali njihovo razporejanje za določene dneve
– pavziranje neuspešnih oglasov ali ključnih besed
– spreminanje ponudb za ključne besede za nadzor povprečne pozicije
– povečanje ponudbe za prikaz oglasa na vrhu strani

Ustvarite lahko pravila, ki glede na izbrane pogoje opravijo določene spremembe v vaši kampanji. S pomočjo teh pravil lahko upravljate ponudbe, proračune, status oglasov na nivolju oglasne skupine, ključnih besed ali kampanje. Za kreiranje pravila kliknite na gumb automate oz. samodejno (odvisno od izbranega jezika) v vašem Adwords računu.

Nekaj primerov pravil, ki jih lahko ustvarite:

– pavziranje ključne besede z več kot 250 prikazi v zadnjih 30 dneh, pod pogojem, da je CTR nižji od 1%
– Pavziranje oglasov z več kot 250 prikazi v zadnjih 30 dneh, pod pogojem, da je CTR nižji od 1%
– Povečanje ponudbe za ključne besede, z oceno kakovosti nad 4 in povprečno pozicijo slabšo od 1.8, pri čemer je največja ponudba 0.50 EUR
– Povečanje ponude na vrh strani za ključne besede s povprečno pozicijo slabšo od 2, pri čemer znaša največja ponudba 0.80 EUR
– itd.

Pomembno je, da so avtomatizirana pravila nastavljena ustrezno saj si v nasprotnem primeru lahko pokvarite uspešnost oglaševalske kampanje. Vedno kadar nastavljate avtomatizirana pravila, izberite možnost »Preview results« za predogled sprememb, ki bi jih naredilo pravilo. V nasprotnem primeru, lahko v vaši kampanji zaradi napačnih nastavitev pride do sprememb, ki jih niste pričakovali.

Na voljo imate tudi možnost, da na email prejmete obvestilo o spremembah, ki jih je pravilo naredilo na vaši kampanji. Frekvenco prejemanja si lahko nastavite tako, da ste obveščeni vsakič, ko se pravilo požene, samo če pride do sprememb ali napak, samo če pride do napak pri izvedbi pravila ali pa obveščanje izklopite. Priporočljivo je, da email prejmete vsakič ko katero od pravil posega v vašo kampanjo saj si ne želite, da se npr. zgodi, da ste pravilo nastavili neustrezno in vam to posledično pokvari rezultate vaše kampanje.

Avtomatizirana pravila so učinkovit način za upravljajne z vašo Google oglaševalsko kampanjo in vam lahko prihranijo ogromno časa. Vendar le pod pogojem, da veste kaj počnete. V obeh primerih se lahko obrnete na nas in z veseljem vam bomo pomagali.

Lep pozdrav do prihodnjič

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*