Home » Facebook » 5 korakov do učinkovitih facebook oglasov

5 korakov do učinkovitih facebook oglasov

Če ste že izvajali facebook oglaševalsko kampanjo, veste da je lahko občutljiva. En oglas je slab in drugi izjemno uspešen. Morda pa ste imeli le povprečne oglase s katerimi ste pridobili nekaj fanov, ampak glede na strošek na fana se je ta investicija komaj izplačala. Tukaj je nekaj nasvetov.

1. Določite svoje občinstvo

Facebook oglaševanjeČe z oglasom ciljate na določeno občinstvo ali skupino ljudi izberite ustrezne nastavitve ciljanja. Če ste vaška gostilna boste verjetno ciljali samo na ljudi v vašem lokalnem območju in ne na celo državo ali več držav. Sestavite več oglasov in jih testirajte. Če ciljate na tiste, ki jih zanima nogomet jih tudi direktno targetirajte. Ne zajemite vseh, ki spadajo v širšo kategorijo šport. Seveda lahko vedno dodate tudi širšo kategorijo. Ko kreirate oglas imejte v mislih tudi starost, lokacijo in druge demografske karakteristike in interese vaše ciljne publike. Če boste izbrali pravo ciljno publiko, bo vaše oglaševanje na facebooku veliko bolj učinkovito.

2. Šokirajte vaše občinstvo

Z besedo šokirajte mislim na uporabo besed ali slik, ki izstopajo, pritegnejo pozornost in v nekaterih primerih šokirajo. Uporabite smešne slike, abstraktne, nenavadne ipd. Vse kar na nek način lahko povežete z vašim podjetjem in privlači k kliku in ogledu vaše ponudbe. Prav tako ne smete pozabiti na močan klic k akciji, ki naj obiskovalca napeljuje k ogledu ponudbe, kliku na oglas, rezervaciji sobe ipd.

3. Relevantna pristajalna stran

Prepričajte se, da se oglas sklada s pristajalno stranjo. To je zelo pomembno pri ohranitvi pozornosti obiskovalca. Če vaš oglas promovira določen produkt, natečaj, akcijo, itd mora vaša pristajalna stran vsebovati informacije o oglaševanem produktu, natečaju ali akciji. Če obiskovalcu takoj ne servirate teh informacij , ki jih pričakuje glede na to, da je kliknil na oglas bo odšel s spletne strani brez doseženega cilja spletne strani.

4. Poiskusite PNK/PNP model

Ugotovite, kaj vaši kampanji prinaša najboljše rezultate. Po mojih izkušnjah je PNK (plačilo na klik) boljša opcija, vendar, ker je vsak posel in oglas drugačen ni nujno, da bo boljša tudi za vas. Če opazite, da vaš oglas prejema veliko klikov ampak ne konverzij presedlajte na PNP (plačilo na prikaz).  Če vaš oglas prejema veliko število prikazov a ne veliko klikov, poiskusite s PNK modelom, saj bo tako kampanja cenejša. Če vaš oglas ne dosega rezultatov, ki si jih želite, ponovno ovrednotite besedilo oglasa, sliko in pristajalno stran in premislite, kje je prostor za izboljšave.

5. Imejte več oglasov

Vaša kampanja bo imela boljše rezultate, če boste sestavili več oglasov in jih primerjali, da ugotovite kaj najbolj deluje. Če imate v kampanji samo en oglas, zamujate potencialne klike in se odrekate potencialnim konverzijam. Vedno spišite več oglasov, tako boste na dobri poti za doseganje polnega potenciala vaše kampanje.

Uporabite teh 5 nasvetov in testirajte, testirajte in še enkrat testirajte! Če pa želite takoj pričeti s pridobivanjem prodajnih kontaktov ali povečati spletno prodajo nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

Lep pozdrav do prihodnjič.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*