Home » Google oglaševanje » Ali je banner oglaševanje lahko učinkovito?

Ali je banner oglaševanje lahko učinkovito?

Dolgo je veljalo prepričanje, da banner oglaševanje ni učinkovito. Danes pa so marketing strokovnjaki našli pot do učinkovitega banner oglaševanja. Vas zanima kako?


Banner oglaševanje je učinkovito predvsem z vidika povečanja obiska na vaši spletni strani. Sigurno ste že opazili kričeče bannerje na spletnih straneh, portalih, forumih… in ravno to je prostor, kjer lahko vaš banner zaživi.

Poglejmo si na kaj morate biti pozorni, ko izbirate vsebino za banner in mesto, kjer ga boste objavili.

1. Sorodne vsebine

Banner postavite na mesto, kjer se nahajajo sorodne vsebine vaše ponudbe. Preiščite splet in našli boste veliko mest, kjer bo banner videla vaša ciljna publika. Predstavljajte si, da opremljate dom in iščete nasvete za nakup ploščic, zraven na desni strani pa imate banner, ki vas vabi v spletno trgovino, kjer lahko kupite ploščice vseh vrst? Odlično mesto za branding, povečanje obiska in nakupov v vaši spletni trgovini.

2. Ciljna publika

Banner postavite tja, kjer se nahaja vaša ciljna publika. Poiščite tematske forume in portale, kjer veste, da se nahaja vaša ciljna publika. Če pa je vaša ponudba bolj splošna, namenjena širši ciljni publiki, bo izbira še lažja!

3. Ključne besede

Da si boste pri iskanju primernega mesta lahko malo olajšali delo, vtipkajte v Google ključne besede po katerih si želite, da bi vas našli. In nato v teh rezultatih poiščite mesta, kjer je možno banner oglaševanje. Tako boste poskrbeli, da vas bodo videli vsi, ki dejansko iščejo to kar ponujate.

4. Jasen in sporočilen banner

Banner naj bo čim bolj jasen in sporočilen. Na voljo nimate veliko prostora za predstavitev vaše ponudbe, zato ga opremite s slikovnim materialom. Seveda naj bo banner tudi privlačen, da ne ostane skrit.

5. Linka naj na vašo spletno stran, kjer se ponudba nahaja

Banner naj bo usmerjen direktno na vašo spletno stran, po možnosti tja, kjer se ponudba nahaja. Tako bo tisti, ki bo kliknil na vaš banner prišel do želenega rezultata z samo enim klikom.

6.  Merjenje  (UTM koda)

Učinke banner oglaševanja pa lahko tudi merite. Kar je bistvo vsakega spletnega oglaševanja. V vsako povezavo, vsak banner lahko na koncu URL naslova vstavite UTM kodo, ki vam bo v napredni, Google Analytics, statistiki pokazala, koliko obiska ste dejansko dobili z naslova banner oglaševanja. In če boste nastavili tudi cilje znotraj napredne analize, boste lahko točno videli koliko nakupov ali povpraševanj vam je prinesel banner na določenem portalu, forumu… o tem kaj je UTM koda, pa naslednjič

Danes sem najbolj pomembno dejstvo pustila za na koncu. Vedno izberite le tiste spletne strani, portale ali forume, ki so že visoko med naravnimi rezultati in beležijo veliko število mesečnega obiska. Več kot majo obiska, več potencialnih kupcev bo videlo vaš banner. In višje kot so med naravnimi rezultati, več možnosti je, da vas najdejo.

Torej je tudi banner oglaševanje spet na dobrem glasu.

Andreja Ogrinc

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*