Home » Google oglaševanje » Kaj je UTM koda?

Kaj je UTM koda?

Že nekaj časa se vrtim kot maček okoli vrele kaše, no, v mojem primeru okoli UTM kode. UTM koda je namreč vroča zadeva, ki nam pove še več, ko pogledamo v Google Analytics statistiko. Ta koda nam namreč pomagata slediti vse povezave, ki jih naredimo kjerkoli na spletu. Naj bo to blog, oglas, banner, e-novica ali članek.

UTM kodaKoda je namenjena sledenju poti vaših povezav. Sploh tistih plačljivi, da lahko natančno izmerite, če se vam je investicija v izbrano oglaševanje splačala. Splačala z vidika, koliko obiska ste dobili na račun oglaševanja.

Da pa se ne boste ustrašili, ne bo vam potrebno programirati kode.

Kako ustvarim UTM kodo?

Za UTM kodo že obstaja orodje, ki vam pomaga ustvariti kodo. Koda je namreč del povezave, ki jo pripnete svoji obstoječi povezavi. Poglejmo si primeri, da si boste lažje predstavljali.

1. Vpišite URL strani, kamor bo usmerjena povezava

UTM koda - vpis URL naslova

Primer: www.spletnik.si

2. Poimenujte UTM kodo, da ji boste v Google Analytics statistiki lažje sledili in jo prepoznali

UTM koda - poimenovanje

3. Generirajte UTM kodo

UTM koda - generiranje

In tako ste uspeli v treh enostavnih korakih generirati UTM kodo. Sedaj jo le še vstavite v vašo povezavo in merjenje se lahko začne. Kodo vstavite tako, da jo v celoti kopirate, saj že vsebuje glavno povezavo do vaše želene strani.

Predlagam vam, da čim prej opremite vse svoje povezav z UTM kodami, saj boste dobili nov vpogled v to, koliko obiska dobivate iz določenih virov, za katere danes niste do danes natančno vedeli. Mi smo UTM kode že preizkusili in brez njih ne znamo več živeti 🙂

Andreja Ogrinc

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*