Home » Google oglaševanje » Optimizacija Google oglasov

Optimizacija Google oglasov

Pri izvedbi oglaševalske kampanje na Googlu je pomembno, da merimo testiramo in optimiziramo naše oglase. Večina oglaševalcev namreč tega ne izvaja ravno pogosto. S širokim naborom orodji in izobraževalnimi viri, ki so nam danes na voljo ni razloga, da oglasov ne bi testirali in redno optimizirali ter tako prodali več. Poglejmo si šest najpomembnejših elementov Google oglasa.

1. Naslov

Naslov je ponavadi prva stvar, ki jo opazi iskalec zato naj bo izstopajoč. Če recimo body oglasa in URL naslov prvega oglasa pustimo nespremenjenega v drugem oglasu in spremenimo samo naslov drugega oglasa, to lahko pomeni znatno povečanje kazalca CTR in posledično več klikov na vaš oglas.

2. Prednosti proti lastnostim

Ne dvomim, da je vaš izdelek oziroma storitev dobra zaradi super lastnosti, ki jih ima. Vendar iskalce pogosto manj zanima seznam super lastnosti vašega izdelka ali storitve ter bolj kako jim lahko izdelek ali storitev koristi. Testiranje vam na primer lahko pokaže, da je več ljudi kliknilo na oglas z naslovom »postani fit« kot na tistega z naslovom »8 DVDjev z vajami« itd.

3. Naj bo vaša ponudba drugačna

Vsi imamo konkurente in v tem ni nič slabega. Dejstvo, da ste še vedno v poslu je dober pokazatelj, da verjetno ponujate nekaj boljšega ali drugačnega. V resničnem svetu se vaša konkurenca ne nahaja direktno nad ali pod vami, kar pa ne velja za prvo stran zadetkov na Googlu. Vaši oglasi naj bodo relevantni in naj komunicirajo faktor, ki vas razlikuje od konkurence.

4. Rešujte probleme in zadovoljujte potrebe

Google oglaševanje je proces izpolnjevanja potreb. Če potencialnim kupcem v oglasu ponudite rešitev jim tako pokažete, da jih razumete in da lahko vaš izdelek ali storitev reši njihov problem. Povejte jim, da s klikom na vaš oglas lahko rešijo problem.

5. Vključite ključne besede

V Google oglasu lahko uporabite funkcijo dinamičnega vnosa ključnih besed, kar vam lahko izboljša uspešnost vaše kampanje. Funkcijo uporabljajte pametno in takrat ko je primerno. Z vključevanjem ključnih besed v oglas boste ustvarili tesnejšo in bolj relevantno iskalno izkušnjo in si povečali možnosti za več klikov.

6. Vključite močan klic k akciji

Verjetno veste, da je pomembno, da vključite klic k akciji. Vendar večina oglaševalcev pogosto ne pomisli na testiranje drugačnih ali bolj učinkovitih klicev k akciji. Morate se zavedati, da so vaši oglasi vedno premagljivi. Čeprav vam uspe sestaviti zmagovalen oglas, lahko s testiranjem in optimiziranjem vedno ustvarite še boljšega. Kar pa seveda velja tudi za vašo konkurenco!

V primeru, da vas pesti pomanjkanje časa ali pa bi želeli vaš spletni marketing prepustiti strokovnjakom nas kontaktirajte in našli bomo pravo rešitev za vaš uspeh.

Lep pozdrav do prihodnjič,

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*