Home » Google oglaševanje » 6 najpogostejših napak Google oglaševalcev

6 najpogostejših napak Google oglaševalcev

Google oglaševanje je močan mehanizem za ustvarjanje novih kupcev. Marsikateri oglaševalec pa ne dosega rezultatov, ki bi jih lahko zaradi napak pri vodenju kampanje. Poglejmo si nekaj najpogostejših.

1. Oglaševalec ne meri konverzij

Ne merjenje konverzij je glavna napaka večine oglaševalcev. Če nimate podatkov o konverzijah in jih ne merite to pomeni, da kampanja bolj ali manj teče na slepo. Podatki o konverzijah oglaševalcu namreč omogočijo pregled nad učinkovitostjo in prihodki kampanje, oglasne skupine in posamezne ključne besede. Glede na te podatke se potem kampanjo lahko učinkovito optimizira, testira oglase in nastavi ustrezne cene na klik.

2. Domača stran kot vstopna stran

Uporabniška izkušnja je zelo pomemben dejavnik. Nadzorujte jo in jo izboljšujte. Raziskujte, testirajte in analizirajte ter odkrijte kaj natančno je pomembno vašim uporabnikom in jim to tudi ponudite. Če določite domačo stran kot vstopno stran to ni najbolje, saj ne ustvarjate dobre uporabnniške izkušnje. Prav tako bo posledično trpel vaš žep, saj je domača stran ponavadi manj relevantna, oglasu in ključni besedi kot vstopna stran na kateri je predstavljena vaša ponudba. Tako bodo obiskovalci po vstopu na domačo stran recimo pogledali sklope strani, kjer pišete o vašem podjetju in viziji, ter ker niso našli kar so iskali nato zapustili stran, brez da bi videli vašo ponudbo. Oblikujte vstopne strani, ki so prilagojene ponudbi ki jo oglašujete in predstavljajo vaše izdelke ali storitve. Ponudbi prilagodite tudi naslove, besedila, slike in klice k akciji.

3. Oglaševalec ne testira oglasov

Testiranje oglasov je ključnega pomena pri določanju besed, fraz in naslovov, ki pritegnejo vašo ciljno publiko. V oglase vključite posebne ponudbe in klice k akciji in primerjate kateri oglas je bolj uspešen. Testiranje oglasov je učinkovit način za izbojšanje učinka kampanje. Za začetek testirajte tri različne oglase na oglasno skupino. Ko imate vzorec 300 klikov na oglas, preglejte statistiko in določite zmagovalce in poražence glede na ROI. Pazite, da ne presojate oglasov samo glede na CTR, saj kliki kot taki še ne prinesejo prodaje!

4. Oglaševalec izbere ključne besede, ki so presplošne

Veliko oglaševalcev naredi napako, ko ciljajo na ključne besede, ki so presplošne. Specifičnost je v Google oglaševanju ključnega pomena. Splošnost ključne besede je namreč v korelaciji z visoko ceno, konkurenčnostjo, nerelevantnostjo in negativnim ROI. Ciljajte torej na bolj specifične ključne besede.

5. Oglaševalec ne uporablja negativnih ključnih besed

Negativne ključne besede imajo velik vpliv na uspešnost kampanje. Ne glede na tip ujemanja ključnih besed v kampanji, negativne ključne besede preprečijo prikaz vašega oglasa, ko se poleg vaših ciljanih ključnih besed znajde beseda, ob vpisu katere nočete, da se prikaže vaš oglas. Dodajanje negativnih ključnih besed je preprosto, v pomoč pri njihovem določanju pa vam je lahko Googlovo orodje za ključne besede.

6. Oglaševalec ne uporablja različnih načinov ujemanja

Novejši oglaševalci ponavadi ne poznajo učinka in pomembnosti različnih tipov ujemanja. Potrebno je poznati razlike med širokim ujemanjem in spreminjevalcem za široko ujemanje, fraznim ujemanje in natančnim ujemanjem. Glede na cilje vaše kampanje določite ustrezen tip ujemanja ključnih besed.

Lep pozdrav do prihodnjič,

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*