Home » Google oglaševanje » 3 koraki do učinkovitega bloganja

3 koraki do učinkovitega bloganja

Če pišete blog, si sigurno želite veliko bralcev. Bralcev, ki postanejo vaši kupci ali naročniki. In če želite, da bo vaš blog segel v deveto vas, vam priporočam, da sledite 3 korakom, ki bodo vaš blog ponesli med zvezde.

Dejstvo je, da je med pisanjem bloga in bloganjem velika razlika. In če želite z blogom uspeti, morate blogati. Vsak lahko napiše članek za blog, manj pa nas je tistih, ki iz bloganja gradimo mrežo povezav in potencialne kupce ali naročnike prepričamo z našo vsebino.

Korak 1: Vizija

Učinkovito bloganjePreden začnete blogati, morate imeti jasno vizijo o tem, kaj želite z bloganjem doseči. Lahko je to povečanje prepoznavnosti, povečanje prodaje ali le brezplačni nasveti za vaše obstoječe kupce. V samo vizijo je potrebno vključiti tudi ciljno publiko, ki jo želite doseči in bloganje temu primerno prilagoditi.

Sam način bloganja se bo seveda razlikoval če je vaša tema namenjena bodočim mamicam ali pa poslovnim uporabnikom. Temu primerno tudi prilagodite slog pisanja in se slikovnim materialom čim bolj približajte publiki, ki je vaša ciljna.

Korak 2: Vsebina

Nikoli ne pozabite na kvalitetno vsebino, ki jo objavljate na vašem blogu. Hitro bodo bralci zaznali, če je vaša vsebina zgolj namenjena pisanju zaradi višjih pozicij. Zato se vedno, pri vsakem zapisu potrudite, da bo vsebina koristna in berljivo napisana. Kot tale, ki jo berete sedaj.

Da pa ne boste dajali slabega vtisa, nikoli ne objavite vsebine, ki ima slovnične napake. No, res je, da nam jo včasih lahko zagode tiskarki škrat, a če se to ponavlja, vas bralci ne bodo želeli več spremljati. In vaš namen bo izgubil pomen. Če želite, da blog obiskuje vedno več bralcev, poskrbite, da bo vsebina pravilno napisana in servirana na način, ki vaše potencialne kupce zanima.

Korak 3: Povezovanje

Popularni blogi se vedno lahko pohvalijo s polno košaro bralcev, ki redno spremljajo vsako novo objavo. Med pisci in bralci zato lahko pride tudi bolj osebnega stika, saj bralec pusti svoj komentar, bloger mu odpiše, in tako se lahko razvije prav simpatična debata, ki lahko vodi tudi v prijateljski odnos.

Bralec je tudi tisti, ki odda svojo konstruktivno kritiko in tako blogerju omogoči, da na podlagi opaženega, svoje blog pisanje tudi spremeni. In ga naredi boljšega. Zato je vsakič, ko prebere kakšen blog zapis, priporočljivo, da oddate svoj komentar. Za nas pisce, je to največja nagrada, ki nam jo občinstvo lahko da. In verjemite,zaradi bralcev smo lahko še boljši! Naj vas ne bo strah, povedati svoje mnenje, tudi če se z napisanim ne strinjate. Vsako mnenje je dobrodošlo, tudi, če je je negativno – le da je konstruktivno!

Bolganje je torej namenjeno trem ključnim stvarem:

  • povečanje števila vhodnih povezav na vašo spletno stran
  • bralci postanejo vaši kupci/naročniki
  • ves čas nova in sveža vsebina

Če ne veste kako bi se bloganja lotili, vam predlagam, da pobrskate po naših blogih, ki jih imamo za vsako od naših storitev:

Če pa še vedno ne najdete prave poti, vprašajte nas. Tu smo zato, da vam pomagamo in svetujemo. In ker verjamemo, da lahko uspe vsakemu od vas.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*