Home » Google oglaševanje » Avtomatska opozorila

Avtomatska opozorila

Opozorila (alerts) lahko zelo olajšajo vodenje kampanje v programu Adwords in Analytics saj vas opozorijo o spremembah v vašem računu. Prihranijo vam čas in denar, saj ste pravočasno obveščeni o spremembah znotranj računa, ki vplivajo na učinkovitost oglaševalske kampanje. Opozorila

Funkcijo avtomatskega opozarjanja v programu Adwords lahko nastavite tako, da vas obvesti, če se uspešnost ključne besede, oglasa, oglasne skupine ali kampanje spremeni. V praksi to pomeni, da ste na primer obveščeni, če se strošek na kupca poveča in posledično lahko hitro opravite ustrezne popravke in izboljšate učinkovitost kampanje, preden ta porabi preveč denarja. Nastavite lahko tip opozorila, frekvenco preverjanja, na kateri nivo računa se opozorilo nanaša, označite pa lahko tudi opcijo ali želite biti o tem obveščeni tudi po elektronski pošti.

Opozorila v Google Adwords

Vklop in nastavljanje opozoril je hitro in enostavno . Nastavite jih lahko za vse nivoje Google Adwords računa, funkcijo za vklop pa najdete na nivoju kampanje, oglasne skupine, oglasov in ključnih besed. Prav tako lahko opozorila nastavite za skoraj vse metrike.

Opozorila lahko nastavite tako, da se sprožijo če je učinkovitost ključnih besed, oglasov, oglasnih skupin ali kampanje pod ali nad določeno vrednostjo za izbrano metriko. Tako lahko na primer nastavite, da se opozorilo sproži, ko strošek na kupca preseže vrednost 20€. Prav tako se lahko opozorilo sproži če se CNK poveča za 10% glede na prejšnji dan ipd…

Tudi frekvenca teh opozoril je fleksibilna in jo lahko nastavite na tedensko, dnevno ali na vsake nekaj ur. Kampanje z malo obiska lahko na primer spremljate na dnevni ali tedenski ravni tiste z več obiska in kliki, ki se odvijajo hitro pa zahtevajo vpogled na dnevni ravni ali na vsake nekaj ur.

Opozorila v Google Analytics

Tudi v programu Google Analytics opozorila funkcionirajo podobno. Cilj je, da ste pravočasno obveščeni o spremembah vaše oglaševalske kampanje in lahko ustrezno in pravočasno reagirate. V programu Google Analytics lahko na enem mestu nastavite opozorila za več plačljivih kanalov pridobivanja obiska kot sta na primer Adwords in Facebook.

Postopek vklopa opozoril se razlikuje od tistega pri Adwordsih. Za dostop do funkcije opozoril v programu Google Analytics v admin sekciji izberete možnost »custom alerts«. Opozorila lahko nastavite tako, da spremljate vsako metriko v računu. Ko ste nastavili željeno opozorilo boste obveščeni ob vsaki spremembi, ki je večja ali manjša od nastavljene vrednosti.

Opozorila vam torej lahko prihranijo nekaj časa pri vodenju kampanje, vseeno pa vam svetujem, da sestavo, vodenje in optimizacijo kampanje zaupate strokovnjakom. Če želite tudi vi začeti z oglaševanjem na Googlu ali Facebooku in pridobivati kvalificirane kupce, oddajte neobvezujoče povpraševanje.

Lep pozdrav do prihodnjič,

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*