Home » Google oglaševanje » Oblike spletnega oglaševanja

Oblike spletnega oglaševanja

Danes se v članku vračamo k osnovam. Pogledali si bomo oblike spletnega oglaševanja. Ker so nekatere oblike bolj uporabljene kot druge, verjamem, da boste za katero od njih slišali prvič. A to je lahko odlična odskočna deska za vašo marketinško strategijo, saj boste odkrili kakšen nov kanal, ki je primeren za vašo promocijo.

Oblike spletnega oglaševanjaOglaševanje se je v velikem procentu preneslo na splet, saj tam, vsaj jaz, preživim 70-80% svojega časa. In tudi vsako podjetje, ki obstaja, ima danes že svojo spletno stran ali spletno trgovino. In zato je spletno oglaševanje v porastu.

Oblike spletnega oglaševanja se delijo glede na vrsto marketinških metod, poglejmo najbolj razširjeno panogo spletnega oglaševanja:

Iskalni marketing

a) Optimizacija spletnih strani

Cilj optimizacije spletnih strani je višja uvrstitev spletne strani/trgovine na iskalniku Google. V Sloveniji, kjer imamo opravka z manjšim številom iskalcev, Google iskalniku uporablja približno 80% uporabnikov interneta, zato optimizacijo prilagajamo njegovemu algoritmu. Optimizacija spletnih strani predstavlja bistven del pri oglaševanju, saj prvo stran obišče oziroma zapusti kar 90% obiskovalcev. Torej, če vas ne bodo našli na prvi strani, ne bodo vedeli, da obstajate.

b.) Oglaševanje na klik – Google oglaševanje

Oglaševanje na klik je eno izmed najbolj efektivnih metod spletnega oglaševanja. Z zakupom ključnih besed lahko podjetje na svojo stran pripelje le tiste obiskovalce, ki jih njihova storitev ali izdelek zanima. Najbolj prepoznavno pri nas je seveda Google oglaševanje. Oglaševanje na klik je priljubljeno tudi zato, ker vašo spletno stran izstreli na prvo stran čez noč.

Katere vrste spletnih oglasov poznamo?

a.) Slikovna pasica – banner oglaševanje

Slikovna pasica sicer velja za manj uspešno obliko spletnega oglaševanja, vendar je odlično orodje za branding vašega podjetja. Ker vemo, da včasih slika pove več kot 1000 besed, je banner primerno orodje za povečanje vaše prepoznavnosti in povečanje obiska na vaši spletni strani. Slikovna pasica/banner je lahko različne velikosti in oblike, lahko je statična ali dinamična. Poznamo naslednje velikosti:

Velikost bannerjev

Tekstovni oglas:

Tekstovni oglasi so sestavljeni iz nekaj vrstic teksta, ki je prodajno naravnan. Oglasi so omejeni s številom znakov in morajo vsebovati klice k akciji. Najbolj tipičen in prepoznaven oglas je oglas na Google iskalniku, ki zgleda takole:

Tekstovni oglas

Oglas vmesne strani:

Gre za obliko oglasa, ki se prikazuje na prehodu med stranjo A in stranjo B. Da si boste lažje predstavljali:
–    Ob kliku na povezavo na strani A se namesto strani B, prikaže stran z oglasom
–    Stran z oglasom pa vsebuje povezavo do strani B oziroma se po določenem času stran B samodejno naloži

Pri podjetjih je ta način oglaševanja priljubljen zato, ker ponuja veliko oglasnega prostora, tako za slikovni kot tekstovni material.

Oglas v pojavnem oknu:

Oglas se pojavi v manjšem oknu ko obiščemo določeno stran ali le to zapustimo. Imenuje se tudi pop up pojavno okno, saj nam skoči pred oči, ko se spletna stran odpre/zapre. Tudi ta način oglaševanja postaja vse bolj priljubljen, res pa je, da lahko doseže nasproten učinek pri obiskovalcu, saj je lahko preveč agresiven.

Multimedijski oglasi:

Značilnost teh oglasov je, da vsebujejo različne multimedijske elemente. To so predvsem zvok, video, animacije. Oglas, ki torej združuje vse vrste komunikacije, ki doseže ciljnega kupca in ga prepriča, da naj ali obišče spletno stran, opravi nakup ali pošlje povpraševanje.

Najbrž nam je vsem jasno, da brez oglaševanja ne gre. Sploh danes, ko se tega zaveda tudi naša konkurenca. Torej, če želimo biti v koraku z njo, moramo po njenih stopinjah. Zraven pa potrebujemo še zvrhano mero domišljije in unikatnosti.

Dobra stran tega članka pa je tudi to, da se za vse vrste oglaševanja lahko vedno obrnete na nas. Pa tudi samo za nasvet.

Andreja Ogrinc

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*