Home » Izdelava spletnih trgovin » 7 nasvetov za učinkovito spletno trgovino

7 nasvetov za učinkovito spletno trgovino

Prodaja izdelkov v spletnih trgovinah ni več nobena redkost. Vse več trgovcev se odloča za prodajo prek spleta in posel cveti. Razkrivamo vam 7 nasvetov za učinkovito spletno trgovino.

1. Čas nalaganja spletne trgovine
Učinkovita spletna trgovina
Pomembno je, da se spletna trgovina hitro naloži. HTML koda naj ne bo preveč kompleksna in grafike ne prevelike. Po možnosti se izognite vtičnikom, ki se počasi nalagajo.

2. Dobra navigacija

Oblikujte svojo trgovino tako, da obiskovalci lahko izdelek dodajo v košarico v treh klikih od vstopa vanjo. Zapomnite si, da potencialni kupci lahko vstopijo na stran prek različnih podstrani, zato poskrbite, da bo imela vsaka podstran vključeno polno navigacijo ali najmanj povezavo na domačo stran na vidnem mestu. Vključite tudi zmogljiv iskalnik, ki omogoča filtriranje po temi, izdelku ali kakšni drugi kategoriji.

3. Vključite več načinov za naročilo in plačilo

Ko načrtujete učinkovito spletno trgovino, boste prejeli več naročil če boste vključili več možnosti za plačilo in naročilo. Posebno pozornost namenite šifrirani varni povezavi pri plačevanju s kreditnimi karticami.

4. Kredibilnost

Čeprav  spletne prevare obstajajo jih vseeno ni veliko in v kolikor ne delujete pod splošno znano blagovno znamko boste morali prepričati kupce, da ne boste samo vzeli njihovega denarja in zbežali. Obstaja več načinov, da jim to zagotovite. Nekateri so preprosti in brezplačni drugi kompleksni in relativno dragi:

  • Vključite detajle o sedežu vašega podjetja ali fizične poslovalnice, telefonsko številko in faks številko.
  • Vključite preverljive izjave zadovoljnih kupcev
  • Zagotovite 100% jamstvo zadovoljstva in politiko vračila izdelkov
  • Registrirajte svojo trgovino pri verisign

5. Pomoč pred nakupom

Ponudite kupcem, vse informacije o izdelku, ki bi jih potrebovali, da se odločijo za nakup. Bodite potencialnim kupcem na voljo in jim ponudite možnost, da vas zlahka kontaktirajo v primeru, da potrebujejo več informacij in redno odgovarjajte na elektronsko pošto. Priporočljivo je da odgovorite v 24 urah vendar najpozneje v 48 urah.

6. Pomoč po nakupu

Ohranite visok nivo storitve tudi po nakupu. Zagotovite:

  • Označitev vsakega naročila z unikatno referenčno številko za sledenje
  • Online sledenje naročilu
  • Potrditev odpreme naročila
  • Sekcijo v vaši spletni trgovini namenjeno podpori za izdelek

7. Prodajajte

Zapomnite si, da mnogo prodajnih tehnik, ki dokazano delujejo v resničnem svetu, še vedno deluje enako dobro v vaši spletni trgovini. Nagradne igre, promocijski popusti, kuponi in akcije – vse to uspešno deluje v spletni trgovini. Vendar ne zanemarite osnov, zato poudarjajte prednosti vašega izdelka, vprašajte po nakupu ter uporabite močne klice k akciji.

V kolikor bi tudi vi želeli prodajati svoje izdelke preko spleta nas kontaktirajte in oddajte neobvezujoče povpraševanje in izdelali vam bomo profesionalno spletno trgovino po vaši meri, ali pa brezplačno preizkusite shop123.

Lep pozdrav do prihodnjič,

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*