Home » Izdelava spletnih strani » Pisanje bloga » Koliko blogov potrebuje podjetje?

Koliko blogov potrebuje podjetje?

Blog je orodje, s katerimi lahko dodobra razširite svoj glas daleč na okoli. In če blogate za podjetje, ste se sigurno že kdaj vprašali, koliko blogov je primerno imeti.

Pisanje blogaNajprej začnite z enim. Če ste v panogi, ki je razčlenjena na več različnih sekcij, potem začnite s pisanjem vsebin, ki bodo pokrivale celotno vašo nišo. Cilj vašega bloga je, da ga bere čim več potencialnih in obstoječih bralcev, ki s časoma postanejo tudi vaši kupci. Še raje imamo tiste, ki postanejo stalni kupci, a za njih se je potrebno zelo potruditi.

Pri bloganju je bistvena sestavina vsebina. Vsebina, ki je berljiva, poučna, sporočilna, informativna in zabavna hkrati.

Berljiva: kratki in zanimivi stavki

Poučna: bralec se lahko vsakič, ko bere vaš blog nauči nekaj novega

Sporočilna: vsebina sporoča koristne informacije

Informativna: bralec lahko na podlagi vašega blog zapisa dobi informacije o vašem izdelku/storitvi

Zabavna: besedilo vsebuje tudi kakšen zabaven stavek, rimo ali šalo

In ko enkrat konkretno zaplavate v svet bloganja, takrat je šele čas, da razmišljate o še enem ali dveh blogih.

Najprej se morate vprašati ali imate dovolj časa in vsebine, da boste obvladovali več kot en blog. Torej, potrebna je strategija. Oblikujte si plan, kako pogosto boste blogali in kaj bodo vaši blogi vsebovali. Če ste blog razdelili na različne ponudbe iz vaše panoge, potem ne bi smelo biti pretežko.

Za lažjo predstavo si lahko pogledamo primer našega bloga:

Na začetku, ko smo začeli z bolganjem, leta 2004 smo imeli blog.spletnik.si.  Ta blog je bil namenjen vsem našim storitvam, ki ji ponujamo, torej je bil splošen blog z vsemi našimi storitvami. Čas je tekel, obseg storitev se je večal in sedaj ima vsaka naša storitev svoj blog, ki se nahaja na spletni strani. Tako smo vsebino razdelili in bralcem omogočili, da berejo samo tisto vsebino, ki jih res zanima. Hkrati pa smo s tem korakom dosegli tudi povečanje obiska na posameznih spletnih straneh!

Če razmišljate o tem koraku tudi vi, vam lahko povem, da gre za velik korak naprej. Korak, ki pa ni težek, če boste v ozadju imeli točno izdelano strategijo kako blogati in kaj želite z blogom doseči.

In katere so glavne prednosti bloganja?

  • Povečanje zaupanja obstoječih in potencialnih kupcev
  • Povečanje prepoznavnosti
  • Povečanje obiska na spletni strani
  • Komunikacija s strankami in poslovnimi partnerji
  • Možnost višjih pozicij vaše spletne strani med naravnimi rezultati
  • Sveža vsebina na spletni

Bloganje je zakon, zato vam predlagam, da začnete. Da pa se ne boste počutili preveč izgubljene, vam brezplačno podarim priročnik, ki ga morate imeti. Nahaja se tukaj.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*