Home » Email marketing » 5 nasvetov za učinkovite naslove e-poštnih sporočil

5 nasvetov za učinkovite naslove e-poštnih sporočil

Za uspeh e-poštne kampanje morajo prejemniki odpreti vaše sporočilo. Veliko ljudi večkrat pozabi na naslov, ki igra ključno vlogo pri presoji prejemnika ali bo sporočilo odprl ali ne. Osredotočajo se samo na vsebino sporočila, ki ga če ima nezanimiv naslov tako ali tako ne bo nihče prebral.  Preden se ljudje sploh lahko odzovejo na vaše sporočilo mora biti naslov sporočila dovolj zanimiv in vabljiv, da ga odprejo in sploh vidijo kaj jim imate povedati. Naslov vašega e poštnega sporočila je torej bistven pri serviranju vašega sporočila prejemnikom.

Tukaj je 5 nasvetov za pripravo učinkovitih naslovov e-poštnih sporočil, ki bodo močno povečala možnosti, da bodo prejemniki odprli vaše sporočilo.

1. Prihranite prodajo

e-mail marketingNajboljši naslovi e-poštnih sporočil so informativni in ne promocijski. Promocijska sporočila imajo manjšo možnost, da jih bo odprla večina prejemnikov kot sporočila z uporabno, koristno in aktualno vsebino. Sporočilo z naslovom – 5 skrivnosti za uspeh v vsakem poslu – bo odprlo veliko več prejemnikov kot sporočilo z naslovom – 5% znižanje cen.

2. Bodite kratki in jedrnati

Priporočljivo je da z naslovom ne presežete 50 znakov. Krajši naslovi e-poštnih sporočil so na splošno boljši, vendar je pomembno, da najpomembnejšo informacijo postavite na začetek naslova sporočila.

3. Naj vaše sporočilo ne izgleda kot SPAM

Vaši prejemniki so vsak dan prek različnih kanalov bombardirani z različnimi marketinškimi sporočili. Zato se niso pripravljeni prebijati skozi velike količine nezaželene pošte, da bi našli, ki bi jih želeli prebrati. Kaj hitro se sporočilo namreč lahko znajde tam. Spoznajte besede, ki sprožijo spam filtre ker nekatere od njih niso takoj očitne. Besede kot so opomnik in znižanje, lahko pogosto vodijo do tega, da se vaše sporočilo znajde med nezaželeno pošto.

4. Naslov naj ustreza tipu sporočila

Naj vas ne bo strah uporabiti splošnega naslova. Naslov za mesečne e novice vašega podjetja je lahko »junijske e-novice« kar je ok za prejemnike, ki so se prijavili na prejemanje vaših e-novic. Ideja je namreč, da se ustvari pozitiven odnos s prejemniki ne, da se jim prodaja.

5. Preprosta tipografija

Prejemniki ne zaupajo sporočilom in naslovom, ki so zapisana z velikimi črkami. Prav tako so sumljivi vsi nepotrebni znaki kot so recimo asteriski in prekomerno uporabljeni klicaji.

Skrite formule za uspeh ni. Ključno je, da vašim prejemnikom ponudite nekaj uporabnega in koristnega kar bo vaše sporočilo razlikovale od velikih količin nezaželene pošte in vrglo dobro luč na vaše podjetje.

Program newsletter.si vam omogoča kreiranje personaliziranih naslovov za vaše prejemnike. Tako se po povečal vaš »open rate« in učinkovitost vaših e-poštnih kampanj. Preskusite brezplačni demo ali pa se naročite na katerega od naših naprednih paketov.

Lep pozdrav do prihodnjič,

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*