Home » Google oglaševanje » Sestava izsečkov pri zadetkih v iskalniku Google

Sestava izsečkov pri zadetkih v iskalniku Google

Za vašo spletno stran je zelo pomembno, kakšne informacije vsebuje izseček vaše strani, ko se ta prikaže med zadetki v iskalniku Google. V veliki večini je prav izseček tisti, ki prepriča iskalce v obisk vaše spletne strani. Preberite, kako iskalnik izbere vsebino vašega izsečka in kako lahko sami delno vplivate na njegovo izbiro.

Google izsečekVsi spletni izsečki vsebujejo sledeče elemente:
Naslov
URL naslov
Opis
Posnetek strani

Možno je, da se omenjeni elementi, razen URL naslov, ponekod ne prikazujejo, to pa nakazuje, da smo spletnim pajkom onemogočili dostop naše strani.

Pri nekaterih zadetkih pa se prikazujejo še dodatni elementi:
Povezave spletnega mesta
Več rezultatov za domeno
Plus znak (info o podjetju, google maps, mere…)
Velikost strani
Sorodne strani

Elemente vam bomo predstavili s pomočjo zadetka naše spletne strani http://spletnik.si

Naslov – Izdelava spletnih strani | Spletnik d.o.o.

Naslov izsečka je enak kot naslov prikazane strani. Ime strani lahko nastavimo v meta podatku “title”. Pri naslovu je potrebno paziti, da ta ni predolg, saj v tem primeru ne bo v celoti viden.

URL naslov – Spletnik.si/

URL naslov je naslov prikaznega spletnega mesta, ki ga nastavimo ob postavitvi strani. V našem primeru je to ime naše domene.

Opis – Izdelava spletne strani že za 0 €! ZGRABI priložnost in izkoristi neverjetno AKCIJO, kjer vam pri zakupu paketa izdelave spletnih strani PODARIMO še oglasno …

V osnovi se opis izsečka generira avtomatično. Googlovi pajki pregledajo vsebino spletne strani in sami določijo katere informacije naj bi bile pomembne za stranke. Opis je lahko sestavljen le iz enega odseka spletne strani ali večih krajših odsekov. Poleg navedene opcije, se lahko opis izvozi iz “Open project directoy” (OPD), ki smo ga predstavili v enem od predhodnih člankov. Seveda je to možno le v primeru, da je vaša spletna stran vpisana v OPD. Tretja možnost je izvoz meta opisa, ki smo ga sami napisali. V primeru, da prikazana spletna vsebuje meta opis, se v izvlečku prikaže le ta.

Plus znak

Znak se prikazuje na koncu opisa, vendar v našem primeru ni prisoten. Navadno se to prikazuje pri zelo velikih podjetjih, ki imajo mnogo zanimivih in javnih informacij ali pri zelo splošnih zadetkih. S pomočjo plusa si recimo lahko ogledate vrednost delnic podjetja na borzi ali pa v primeru, da iščemo informacije o kakšnih živalih, mere le teh, ponekod pa se nam prikaže zemljevid, ki prikaže kje je najdeno podjetje situirano.

Kakor veste že iz predhodnih člankov, pa je pisanje opisov dobra praksa tudi z vidika optimizacije spletne strani.

Posnetek strani

Posnetek strani vam prikaže spletno stran, kakršna je bila v trenutku, ko jo je zadnjič obiskal spletni pajek. Možnost aktiviramo s klikom na povezavo “Posnetek”, nato pa se na prikazani strani izpiše tudi datum zadnjega obiska spletnega pajka.

Povezave spletnega mesta – Ceniki in paketi, Spletnik Blog, O nas, Reference…

Velikokrat se omenja, da so povezave spletnega mesta plačljive povezave, vendar temu ni tako. Povezave se prikazujejo na podlagi zapletenega algoritma. Iz izkušenj vam lahko povemo, da se te povezave navadno prikazujejo pri dobro strukturiranih, popularnih in avtoritativnih spletnih straneh. Tudi na izbiro prikazanih povezav nimamo nobenega vpliva.

Več rezultatov – Več rezultatov na Spletnik.si

Možnost se pojavi v primeru, ko so prikazane povezave spletnega mesta in število možnosti presega število 6. S klikom na povezavo se vam bodo prikazali rezultati celotnega spletnega mesta, do katerih lahko dostopamo tudi z vpisom – site:imedomene.si – v iskalnik Google. V našem primeru bi do istih rezultatov prišli z vpisom – site:http://spletnik.si

Velikost strani – Informacija je zapisana poleg URL naslova, le ta pa v našem primeru ni prisotna.

Sorodne strani

Informacija se prikazuje poleg posnetka strani. V našem primeru se ta možnost ne pojavlja. S klikom na povezavo dostopate do rezultatov strani, ki vsebujejo podobne informacije kot prikazana spletna stran. Strani, ki so prikazane, so določene z algoritmom iskalnika Google in nanje nimamo nobenega vpliva.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*