Home » Google oglaševanje » Anatomija uspešnega oglasa s plačilom na klik

Anatomija uspešnega oglasa s plačilom na klik

Oglas pri plačilu na klik, na primer pri Google ali Facebook oglaševanju mora biti kreativen. Še posebno to velja za vsebino, saj imate malo časa, da pritegnete pozornost potencialnega kupca.  Z razumevanjem elementov uspešnega PPC oglasa boste povečali dobičkonosnost, tržni delež, zaslužili boste več denarja in znižali boste strošek na kupca. Tukaj je 5 pomembnih elementov, ki vplivajo na odločitev potencialnega kupca, ko se ta odloča ali naj klikne na vaš oglas ter potem, ko vstopi na spletno stran tudi kaj kupi.

1. Zaznana vrednost

oglaševanje na klikVaš potencialni obiskovalec išče rešitev za svoj problem in ne nujno vašega izdelka ali storitve. Z oglasom ga morate prepričati, da boste rešili njegov problem. Prihranek denarja je recimo visoka zaznana vrednost saj bi vsakdo rad privarčeval s poceni rešitvijo za njegov problem. Izpostavite vaš izdelek ali storitev kot poceni rešitev problema.

2. Tveganje

Vaši potencialni kupci si želijo rešiti svoje probleme vendar se želijo hkrati zaščititi pred tveganjem izgube časa in denarja. Če želite pomagati obiskovalcem, da se zaščitijo pred tveganjem, jih morate prepričati, da ima klik na vaš oglas za njih neko vrednost ter, da ne bodo izgubljali časa z nečim kar ne bo rešilo njihovega problema.

3. Kredibilnost

Kredibilnost je vedno v mislih vaših kupcev. Kupci bi se radi zaščititli pred tvegajem in raje kupujejo pri nekom, ki ga poznajo in mu zaupajo. Zato je gradnja blagovne znamke pomembena investicija pri gradnji dolgoročnega uspeha vašega podjetja. Najboljši način, da vcepite vašim kupcem občutek zaupanja in kredibilnosti je z izpostavitvijo vaših referenc in nagrad ter certifikatov, ki ste jih prejeli.

4. Klic k akciji

Vaš oglas in vstopna stran sta vaš spletni prodajalec zato morata imeti mamljiv klic k akciji, ki je direkten. Vaši potencialni kupci nimajo veliko časa, rešitev potrebujejo hitro in v primeru, da je ne najdejo, jo poiščejo drugje. Bodite direktni preden odidejo h konkurenci. Povabite jih k akciji takoj, ko vstopijo na stran – jasno in glasno. Ne bodite sramežljivi.

5. Kvalificiranje

Včasih boste zakupili ključne besede, ki so presplošne. Nekateri ljudje, ki vpisujejo te ključne besede so vaši ciljni kupci drugi ne. Lahko ciljate denimo tudi samo na del trga. Lahko se na primer fokusirate na zagotavljanje nižjih cen ali na boljšo storitev. Prav tako se lahko fokusirate na specifičen segment na primer na mlade mamice, študente, ljudi z višjimi prihodki itd.

Če vprašate podjetnike, kdo so njihovi ciljni kupci, bo večina odgovorila, da vsi. Tudi v oglasu na primer ne povedo cene izdelka ali kdo je idealni kupec izdelka, kar je seveda slabo, saj ciljajo preširoko. Z uporabo jezika, ki je prilagojen vašim ciljnim kupcem boste prenehali zapravljati denar na klikih od ljudi, ki ne postanejo vaši kupci ter hkrati povečali relevantnost oglasa v očeh vašega pravega ciljnega občinstva. Bodite torej specifični.

Z vključitvijo teh elementov v vaše Google ali Facebook oglase, boste izboljšali jasnost in specifičnost oglasov tako, da boste pridobili samo še kvalificirane kupce. Ker pa verjamem, da poleg vseh obveznosti težko najdete čas za kreiranje Google ali Facebook marketiške kampanje vas vabim, da nas kontaktirate ter skupaj najdemo rešitev za vaš spletni nastop.

Lep pozdrav do prihodnjič,

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*