Home » Email marketing » Email marketing proti direktni pošti

Email marketing proti direktni pošti

Vsako prodajno besedilo ima svoj zvok ali ton. Večina direktne pošte je napisana z namenom takojšnje prodaje in po uvodnem stavku ali dveh se predstavi ponudba, koristi ter klic k akciji. Gre torej za dokaj agresiven pristop. V direktni pošti se je tak stil izkazal kot uspešen. V email marketingu pa je zgodba drugačna.

e-mail marketingPri email marketingu ljudje svoj e poštni nabiralnik dojemajo drugače kot tistega fizičnega. E-poštni nabiralnik je veliko bolj oseben prostor. Tako mora biti pristop pri email marketingu temu tudi primeren. Bolj oseben, prijateljski, izogibajte se direktni prodaji.

Kot pri direktni pošti se fokusirajate na prejemnika in ne nase. Pogosto uporabljajte besede kot so vi in vaše. Izogibajte se preveliki rabi besed kot so na primer brezplačno, prihranite, denar. Popolnoma pa se izognite rabi besed kot so npr. fantastično, neverjetno, prvič sploh itd., ker so to kot ste verejtno opazili že sami besede, ki se tipično uporabljajo v direktni prodaji.

Dajte vašemu elektronskemu sporočilu prijateljsko in sproščeno sporočilnost brez pritiskov. V email marketingu ni prostora za osredotočenost na kaj drugega kot na prejemnika. Pozabite torej direktno prodajo. Namesto tega morate prodajati subtilno. To pomeni, da prejemniku pošiljate koristne informacije in vsebine iz področja, ki ga zanima.

Poskušajte izobraziti prejemnika ter mu sem ter tja priložite kakšno posebno ponudbo, ki je na voljo samo njemu, ker je vaš zvesti naročnik ipd. Email marketing je torej namenjen gradnji prijateljskega odnosa s prejemniki ter gradnji zaupanja in kredibilnosti vašega podjeta. Saj veste, najraje kupujemo od ljudi, ki jih poznamo in jim zaupamo.

Če dolgi teksti delujejo dobro pri direktni pošti, morajo biti elektronska sporočila krajša. Vsaj na začetku. Naj bo vaše prvo sporočilo kratko in jedrnato ter vsebuje največ tri kratke odstavke. Naj prejemnik v primeru, da želi več informacij, te najde na vaši spletni strani prek povezave v email sporočilu. Če prejemnik obišče vašo spletno stran, ga očitno tematika zanima dovolj, da mu lahko predstavite ponudbo.

Za vsako ceno preprečite, da bi vaše sporočilo delovalo kot »spam«. Izogibajte se kričečim naslovom, sporočilom s samimi velikimi črkami, pretiravanju s klicaji in vprašaji in ne zavajajte z naslovi sporočil. Ne skušajte skriti svoje identitete in v nogo sporočila navedite vse kontaktne podatke. Email sporočila pa seveda pošiljajte samo tistim, ki so se na vaše e-novice tudi sami prijavili.

S pomočjo programa newsletter.si je pošiljanje učinkovitih email marektinških kampanj hitro, preprosto in zabavno, dostava vaših sporočil prejemnikom pa nikoli vprašljiva. Preizkusite program newsletter.si brezplačno ali pa naročite katerega od naših naprednih paketov.

Lep pozdrav do prihodnjič,

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*