Home » Facebook » Prisotnost na socialnih omrežjih

Prisotnost na socialnih omrežjih

Kaj je potrebno za uspeh podjetja na socialnih medijih? Odgovor je seveda, prisotnost. Vendar se v podjetjih vedno znova pojavi vprašanje: »Kje in kako biti prisoten?« In da vas spravimo iz zadrege in negotovosti, si poglejmo kje morate biti aktivni, da boste tudi na socialnih medijih želi uspeh.

1.    Blog

Prisotnost na družbenih omrežjihDanes obstaja že ogromno, skoraj neskončno število blogov, ki govorijo o socialnih medijih, ki so odličen vir informacij za vaše objave. Še bolje je, da blog pišete sami in članke oziroma izseke člankov uporabite na socialnih medijih. Tako boste hkrati povečali tudi obisk na vašem blogu in posledično na spletni strani – če boste ustvarili prave povezave.

Primer bloga – Spletnik blog

2. Webinarji

Webinar je spletni seminar, ki poteka preko vašega zaslona. Tudi mi smo do sedaj že imeli tri in navdušenje poslušalcev je bilo ogromno. In ko vam zmanjka idej, kaj bi na objavili na vaši Facebook strani ali na Twiterju, se poslužite kakšnega webinarja, ki govori o tematiki, ki bi bila za vaše občinstvo zanimiva.

Lahko pa tudi sami pripravite webinar, za vaše nove in obstoječe stranke. Navdušenje je zagotovljeno.

3. Spremljate trende

Tudi pri objavah na socialnih omrežjih, morate biti v koraku s časom. Poskrbite, da bodo vaši bralci, sledilci, ves čas seznanjeni z vročimi novicami iz vašega področja. Seveda ne pozabite, da naj bodo to novosti, ki bodo bralce zanimale. Lahko pa se tudi sprehodite po socialnih omrežjih vaše konkurence ali tujih podjetjih, ki socialna omrežja že obvladajo. Pa ne kopirajte, le »sposodite« si kakšno idejo in jo podajte po svoje.

4. E-novice

Največjo uslugo si boste naredili, če se boste prijavili na več različnih novic vaše konkurence. Tako boste ves čas lahko spremljali kaj počnejo oni – ki so vam v tem primeru lahko za navdih. Hkrati pa z ustvarjanjem e-novic kopičite vsebino, ki jo lahko uporabite za socialna omrežja. Da lahko e-novice povečajo obisk na vaši spletni strani, pa danes ne bomo zgubljali besed, ker to itak že veste. 🙂

Do danes smo se naučili, da brez socialnih omrežij ne gre. Poleg Google iskalnika, so to največja zbirališča vaših novih in obstoječih strank. In če si res želite uspeti na spletu, ne smete pozabiti niti na Google oglaševanje, niti na vsa socialna omrežja, ki so v tem trenutku popularna. Pri nas je še vedno na prvem mestu, med socialnimi omrežji, Facebook, sledi pa mu Twitter. Zato le pot pod noge!

Če pa imate občutek, da niste dovolj dobri, da bi to lahko počeli, obstajajo tudi managerji socialnih omrežjih, ki jih najdete tudi pri nas. Le poklicati nas morate ali pa nam pisati.

Hkrati pa vas vabim, da se prijavite tudi na naše e-novice!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*