Home » Email marketing » Najbolj učinkovit marketing = E-mail marketing!

Najbolj učinkovit marketing = E-mail marketing!

Kako lahko s pomočjo profesionalnega e-mail marketinga pridobimo največ kupcev za malo denarja? Preberite intervju.

Email marketingKaj mora imeti podjetje, da lahko izvaja kakovosten e-mail marketing?

V prvem koraku mora imeti spletno stran, ki je zmožna pridobivanja kontaktov. To je namreč edini in najboljši način, da sproti gradi tudi seznam prejemnikov e-novic. Dober seznam je enako vreden kot zlato in v njem se ponavadi skrivajo tisti najboljši potencialni kupci. Poleg tega mora podjetje imeti možnost pošiljanja masovnih elektronskih sporočil, ki so prilagojena podobi podjetja in je na njih možno meriti tudi odziv.

Kje lahko kupimo najboljši seznam kontaktov?

Poznam zgodbice, s katerimi so se ljudje hvalili, da imajo hud seznam kontaktov, ki jim ga je dal prijatelj ali pa so ga kupili na boljšjem trgu. No, to so seznami, ki podjetjem prej lahko škodujejo kot pa koristijo. Prva in najbolj pomembna stvar je, da se prejemnik e-novic seveda strinja s prejemanjem e-pošte iz naslova pošiljatelja, druga stvar pa je, da ga zadeva sploh zanima. Zakaj bi pošiljali nekaj nekomu, ki sam ni pokazal interesa, ampak mu je bil ta vsiljen? Bistvo je torej, da je lahko e-mail marketing zelo uspešen, vendar le, če se pri tem uporablja izključno seznam, ki se ga pridobi samo in izključno z lastnim trudom, preko lastne spletne strani.

Kako pogosto je potrebno pošiljati e-novice?

Zelo pomembno je, da se e-mail kampanje pošiljajo v enakih časovnih intervalih. Nekateri e-novice pošiljajo mesečno in drugi tedensko. Pri nas e-novice pošiljamo že več kot 5 let nepretrgoma vsako sredo zjutraj. To seveda zahteva tudi nekaj napora, saj je vsak teden potrebno sestaviti novo zanimivo vsebino. Kar pa potegne za seboj drugo stvar. S tem, ko si prisiljen v izgradnjo vsebine, ti ta lahko zelo dobro koristi pri kontinuiranem osveževanju spletne strani. Z izgradnjo odnosa s potencialnimi kupci hkrati raste tudi spletna stran. In seveda pozicije v iskalnikih.

Kako izgleda izvedba e-mail kampanje in na kaj je potrebno paziti?

Ker je seznam prejemnikov, ki ga nekdo gradi že leta in leta, tako občutljiv, da ga lahko izgubiš že z enim napačnim e-mailom, je seveda zadevo najprej potrebno dobro načrtovati. Učinkovito e-mail kampanjo sestavljajo izbrani seznam prejemnikov, prilagojena grafična predloga z bogato in privlačno vsebino, naslov, ki ga odpre največ prejemnikov, sistem za testiranje in pa možnost ogleda podrobne statistike. Pri tem je potrebno biti pazljiv, da tisti, ki ne želijo več prejemati e-novic, dejansko le-teh ne dobijo več, saj se najde tudi kdo, ki se ne zna odjaviti kljub vidni povezavi za odjavo.

Potem je tu seveda dejstvo, da obstaja veliko različnih brskalnikov in odjemalcev e-pošte, ki različno prikazujejo vsebino e-mail sporočil. Tudi temu se je potrebno prilagoditi in predvsem stestirati pred samim pošiljanjem.

Zelo pomembna stvar, na katero ne smem pozabiti, pa je seveda naslov e-maila. Ne le, da mora biti vabljiv, da ga odpre čim več ljudi, ustrezati mora tudi strogim antispam pravilom, ki v naslovih ne dovoljujejo velikih črk, pretiranega dodajanja klicajev in raznoraznih valut, ki nekako spominjajo na tista spam e-mail sporočila za raznorazne viagre.

Najhujše se ti lahko zgodi, da zaradi enega napačnega e-maila, od takrat naprej pošta hodi samo še med spam. Lahko se slikaš.

Zakaj pravijo, da je e-mail marketing eden najbolj učinkovitih načinov za pridobivanje kupcev?

Če nekdo redno pošilja e-novice, na ta način vzpostavlja tudi odnos s potencialnimi kupci. Z njimi postaja prijatelj. Če poleg raznoraznih zanimivosti in nasvetov, včasih malo bolj izpostavi tudi ponudbo, mu tega nihče ne bo zameril. Takrat se namreč ponavadi zgodi največ nakupov.

E-mail marketing ima dokazljivo največjo stopnjo konverzije kontakta v kupca in če gledamo z vidika investicije, ki je proti drugim virom obiska minimalna, zaenkrat ni boljšega in bolj uspešnega načina za pridobivanje le-teh.

Želite tudi vi začeti z izvajanjem profesionalnega e-mail marketinga? Obiščite spletno stran www.newsletter.si in si odprite brezplačni uporabniški račun, ki ga lahko uporabljate za vedno.

Uroš Bogdanović

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*