Home » Facebook » Povečajte prodajo s pomočjo optimizacije konverzije

Povečajte prodajo s pomočjo optimizacije konverzije

V čem so tiste glavne razlike med uspešno in neuspešno spletno stranjo? Kaj lahko storimo, da povečamo število obiskovalcev, ki bodo tudi oddali svoj kontakt? Kateri obiskovalci vas stanejo najmanj?

Kakšna je torej razlika med uspešno in neuspešno spletno stranjo?

Če rečemo, da je uspešna spletna stran tista stran, ki privabi največ obiskovalcev, potem lahko rečemo, da mora spletna stran biti vidna, izpostavljena … Skratka mora biti dovolj dobra, da jo glede na vsebino iskalniki uvrstijo visoko, torej tja, kjer produkte išče največ ljudi. Vendar to ponavadi še ni najbolši indikator uspešnosti. Najbolši kazalec je seveda stopnja konverzije na spletni strani, na podlagi katere lahko ugotovimo, kako učinkovita je spletna stran z vidika prodaje tem obiskovalcem. Če torej pridobivamo maso obiskovalcev in za njih plačujemo, prodamo pa nič, potem spletna stran seveda ni uspešna.

Kaj lahko storimo, da povečamo število obiskovalcev, ki bodo oddali tudi svoj kontakt?

Najprej je seveda potrebno ugotoviti, od kod prihajajo obiskovalci, ki največkrat oddajo svoj kontakt oz. se na strani zadržijo najdlje. Potem je moramo ugotoviti, katere strani so najbolj obiskane in s katerih strani obiskovalci odidejo najbolj pogosto. Temu sledi iskanje najbolj učinkovite nakupne poti na strani, torej načina, preko katerega do oddaje kontakta pride največ obiskovalcev iz določenega vira. In če vse to vemo, potem ni težko določiti, kaj je potrebno narditi na strani, da bo ta še bolj učinkovita pri pridobivanju kontaktov! No, da ne pozabimo, pogoj za to je seveda merjenje spletne strani. Na primer kar z Google Analytics orodjem. Cilj je optimizacija konverzije na strani, ki pa jo lahko izvajamo uspešno le, če merimo in testiramo spletno stran. Posledično bo na spletno stran prišlo več takšnih obiskovalcev, ki bodo z večjo verjetnostjo oddali svoj kontakt.

Kateri obiskovalci vas stanejo najmanj?

Pri vsaki spletni strani je drugače in vsaka dejavnost ima svoje specifike. Težko je reči, kateri obiskovalci so najdražji in najcenejši, če ne vemo, koliko jih pride iz določenega vira in če nismo prepričani o tem, koliko nas ta vir stane. Vse te podatke spet izvemo s pomočjo Google Analytics orodja. Včasih se zgodi, da nekdo vloži svoj denar v oglaševanje na Googlu ali Facebooku, in ker iz tega naslova ne dobi dovolj kupcev, se zavestno odloči, da je ta kanal zanj enostavno predrag. Pravilno, a vendar si je najprej potrebno postaviti pomembno vprašanje: Ali bi si iz tega naslova lahko povrnil investicijo, v primeru, da bi bila njegova spletna stran bolj prodajno učinkovita? Z večjo stopnjo konverzije na strani posredno seveda vplivamo tudi na večjo stopnjo konverzije posameznega vira obiska. Večja kot je le-ta na strani, bolj se nam investicija v obisk izplača. Konec koncev tudi v Google in Facebook oglaševanje.

Kaj moramo torej storiti, da bo spletna stran bolj učinkovita?

Ko na podlagi merjenja s pomočjo GA orodja ugotovimo zgoraj omenjene kazalce, določimo tisto najbolj oblegano pot od vstopa obiskovalca na spletno stran do kontakta oz. naročila. Po korakih, če jih je več, testiramo boljše različice obstoječih strani ali elementov, ki se tam nahajajo. V tem primeru uporabimo brezplačno orodje Google Website Optimizer, s pomočjo katerega lahko izvajamo eksperimente, A/B teste, multivariantne teste itd. Na ta način želimo v vsakem posameznem koraku priti do tiste različice strani, ki bo na „obiskovalčevi poti“ povečala možnost končne oddaje kontakta oz. naročila. Če pogledamo z druge strani, pri optimizaciji konverzije dejansko ugotavljamo vzroke, zakaj obiskovalci odidejo iz posameznega koraka in jih želimo pri tem usmeriti na pravi tir, ki vodi do naročila. In v dokaz, da to ni težka znanost, naj vam povem, da smo pri nekomu na spletni strani premaknili samo gumb za naročilo na malo bolj vidno mesto, kar nam je vzelo 5 minut, prodaja pa se je povečala za 30 %!

Če torej veš, kakšna je stopnja konverzije na spletni strani, potem tudi veš, koliko lahko investiraš v posamezni vir obiska in koliko te bo iz tistega naslova stal kupec.

Pri podjetju Spletnik d.o.o. izvajamo tudi optimizacijo konverzije na spletnih mestih. Za več informacij nas lahko kontaktirate preko e-maila info@spletnik.si ali pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 33 39.

Uroš Bogdanović

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*