Home » Izdelava spletnih strani » Kaj so pogosta vprašanja in zakaj jih potrebujete na spletni strani?

Kaj so pogosta vprašanja in zakaj jih potrebujete na spletni strani?

Pogosta vprašanja so tista vprašanja, ki vam jih potencialne in obstoječe stranke največkrat zastavijo. In ker je čas vedno manj na naši strani, si lahko olajšate delo tako, da na spletni strani ustvarite podstran, ki bo namenjena samo pogostim vprašanjem in dogovorom.

Komu so pogosta vprašanja namenjena?

a.)    Potencialne in obstoječe strankeFAQ

Tako potencialne in obstoječe stranke zanima več o vašem produktu storitvi in največkrat so to standardizirana vprašanja, ki se ponavljajo. In ko vas kličejo ali vam pišejo na email, jim enostavno lahko pošljete povezavo do vaše podstrani, kjer bodo našli vse odgovore na njihova vprašanja. Poleg tega, da jih boste zadovoljili z odgovorom, se bodo sigurno sprehodili tudi po kakšni drugi podstrani v sklopu spletne strani, kar je za vsako spletno stran odlično.

b.)    Zaposleni v podjetju

Pogosta vprašanja na podstraneh so dober vir informacij tudi za vaše zaposlene. Sploh tiste nove, ki vaše produkte še spoznavajo. Tako si lahko sami odgovorijo na vprašanja, poleg tega pa so dober vir novih pogostih vprašanj, ki jih lahko dodate.

Zakaj jih morate imet?

Pogosta vprašanja so poleg informativne narave tudi odličen vir nove, sveže vsebine, ki jo vaša spletna stran potrebuje. Vsebina je pomembna za doseganje višjih pozicij med naravnimi rezultati, kjer je že vaša konkurenca. Če boste vsaj enkrat na teden dodali po vsaj eno vprašanje in daljši odgovor, boste naredili veliko za naravne pozicije vaše spletne strani.

Lahko pa greste tudi korak dlje in poleg napisane vsebine pripravite kratke in jedrnate video vodiče, ki bodo sami po sebi odgovorili na pogosto zastavljena vprašanja.  Poleg videa seveda objavite tudi kratek opis, da boste poskrbeli tudi za zadovoljstvo spletnih pajkov. ?

Video vodič je priporočljiv predvsem v primeru, ko želite odgovor tudi »pokazati«. Ljudje smo vizualna bitja in večino stvari razumemo bolje, če jih vidimo. Vsaj jaz si tako stvari lažje zapomnim.

In kaj naredite, če imate več izdelkov ali storitev, ki jih želite bolj podrobno opisati? Za vsakega od njih ustvarite podstran in dopolnjujete vsebino.

Za vse tiste, ki pa odgovora ne bodo našli, poleg vsebine dodajte še kontaktni obrazec, preko katerega vam bodo lahko poslali vprašanje. Nanj odgovorite čim prej, da vas ne bodo predolgo čakali. Saj veste sami, da nismo več tako potrpežljivi kot včasih, ko smo na odgovor v kuverti čakali tudi po 14 dni…

Če pa še nimate spletne strani, ki bi vam omogočala samostojno urejanje in dnevno dodajanje vsebin, je skrajni čas, da se oglasite pri nas.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*