Home » Email marketing » E-mail marketinška sporočila, ki prinašajo rezultate!

E-mail marketinška sporočila, ki prinašajo rezultate!

Pisanje učinkovitih sporočil za e-poštni marketing ni lahko opravilo, zato vam bomo podali nekaj nasvetov, ki vam lahko pridejo pri njihovem pisanju še kako prav.

Email marketingPo tem, ko ste iz seznama e-poštnih naslovov odstranili vse, ki se ne uporabljajo več in naredili kar ste lahko, da bi prepričili, da vaše elektronsko sporočilo pristane med nezaželeno pošto ter seznam naslovov segmentirali, je čas za pisanje jedra sporočila. Seveda po tem ko ste napisali naslov, ki se mu nihče ne more upreti.

Kako torej napisati učinkovito jedro vašega e-poštnega sporočila?

1. Poudarite klic k akciji

Bistvo vašega sporočila je, da spodbudi bralca k ukrepanju. Ne glede na specifično akcijo ali dejanje, za katerega želite, da ga bralec opravi, naj klic k akciji izstopa od ostalega besedila. Če ste vzbudili bralčevo zanimanje, to izkoristite in mu omogočite, da na najlažji možen način naredi kar vi želite.

2.  Ne uporabljajte obrabljene fraze »kliknite tukaj« samostojno

Vaš klic k akciji mora biti zasnovan specifično za dejanje, ki ga želite od bralca. To dejanje je lahko nakup, prijava na vaše vsebine ali obisk kakšne vaše podstrani itd. Naj bralec ve kaj lahko pričakuje po kliku na povezavo v e-poštnem sporočilu. Dobri klici k akciji so npr. Kliknite tukaj za prijavo, kliknite tukaj za takojšen nakup, Za več informacij kliknite tukaj, itd.

3.  Povezave naj kažejo na specifične podstrani

Če oglašujete specifičen izdelek, odpeljite vaše kupce direktno k temu izdelku. Če ponujate več informacij, odpeljite vaše bralce direktno na podstran, kjer lahko dobijo več informacij za dano tematiko. Povezave, ki kažejo na domačo stran niso najboljša izbira saj imajo bralci po vstopu na stran preveč izbire. Informacije torej ne bodo našli takoj, kar je zelo moteče in večina bo zapustila vašo spletno stran. ne da bi storila kar od njih pričakujete.

4. Izogibajte se preveliki rabi slik

Veliko število uporabnikov blokira slike v epoštnem sporočilu in ta trend, ni nič kaj spodbuden. V letu 2006 povprečno polovice prejemnikov ni motilo, da so poleg sporočila tudi slike. V letu 2010 je bilo takih uporabnikov le še okrog 30%. Kakorkoli, ne glede na statistike sem ter tja vključite kakšno sliko, vendar pazite na njeno velikost. Pozorni bodite tudi na uporabo slik, ki komunicirajo dele vašega sporočila, še posebno klice k akciji.

5. Predogled sporočila

Veliko e-poštnih odjemalcev prikaže prvih nekaj besed sporočila poleg njegovega naslova. Spodbudite vaše prejemnike k branju vašega sporočila z udarnim začetkom. Veliko programov za branje pošte ponuja tudi predogled sporočila. Prepričajte se, da je vidni del vašega sporočila nekaj, kar nagovarja bralce in poskrbite, da se vaše sporočilo v podoknu predogleda prikazuje pravilno.

6. Testirajte vse

Oglejte si vaše sporočilo v različnih brskalnikih in e-poštnih odjemalcih. Vsak ima namreč svoje posebnosti.

7. Ohranjajte zaupanje

Nikoli ne pozabite, da je e-poštni marketing, marketing z dovoljenjem, zato mora biti poudarek na pridobivanju bralčevega zaupanja. V vsakem emailu naj bo povezava za odjavo od prejemanja sporočil. Bolj ko vam vaši bralci zaupajo, večja je možnost, da si bodo v celoti pogledali vaše sporočilo in vašo ponudbo.

Vabim vas, da brezplačno preizkusite orodje newsletter.si in dvignete vaš e-poštni marketing na višjo raven.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*