Home » Izdelava spletnih strani » Klic k akciji

Klic k akciji

»Klic k akciji«, oziroma bolj uporabljen izraz je angleški »call to action«, je element, čigar uporaba je v spletnem marketingu izredno razširjena. Klic k akciji se uporablja z namenom, da bralca/obiskovalca naše spletne strani usmerimo k naslednjemu dejanju. In ker brez motivacije pri človeku ne gre, ga s klicem k akciji spodbudimo, da naredi naslednji korak. Ta je lahko različen, odvisen od tega, v kakšnem in katerem kontekstu se nahaja.

Kaj naj klic k akciji vsebuje?Klic k akciji

1.    Ljudem povejte, kaj naj naredijo

Po prebranem članku, po ogledu spletne strani ali po opravljenem nakupu v spletni strani, ljudi umerite kaj naj naredijo sedaj, kaj je naslednji korak. Če boste klic k akciji uporabili v članku, ga uporabite na koncu. Ko bo bralec članek prebral, bo podzavestno želel vedeti kaj sedaj. In tu nastopi »klic k akciji«. Povabite ga naj se prijavi na vaše e-novice, naj obišče vašo spletno stran…

2.    Klic k akciji naj bo enostaven in razumljiv

Klic k akcij naj jasno izraža kaj se bo zgodilo. V čim krajšem stavku povejte čim več. Zavedajte se, da bralec/obiskovalec nima veliko časa, zato morate hitro in učinkovito vplivati na njegov naslednji korak. Če ne boste dovolj jasni, bodo spletno stran zapustili.

Primer:

  • Prijavi se na naše e-novice
  • Obišči naš blog
  • Prenesi brezplačni priročnik

3.    Klic k akciji naj bo pozitiven

Vsi radi beremo pozitivne in lepe stvari, zato naj bo tudi vaš klic k akciji tako naravnan. Oblikujete besedilo, ki bi vas prepričalo, da bi storili ta isti korak. Poskrbite, da si bo bralec ob videnju vašega klica k akciji brez oklevanja želel storiti naslednji korak. Klic k akciji lahko na koncu vpliva tudi na povečanje prodaje, če ga le znate dobro izkoristit in uporabiti.

4.    Klic k akciji naj bo jasno izraža ugodnosti

Klic k akciji naj jasno izraža ugodnost, ki jo bodo bralci z naslednjim korakom dobili. Če jih boste povabili na vašo spletno stran ali k prijavi na e-novice, jim povejte zakaj je to dobro.

  • Obisk spletne strani > spoznali boste še ostalo našo ponudbo!
  • Prijava na e-novice > vedno boste na tekočem z vsemi novostmi na tem področju

Da bo klic k akciji še bolj učinkovit, v sporočilo dodajte, da naj to storijo sedaj! Sploh v primeru, ko gre za naročilo izdelkov, katerih količina je omejena. Tako jih boste psihološko prepričali, da gre za ekskluzivno ponudbo, ki je ne smejo zamuditi!

5.    Izpostavite naslov vaše spletne strani

Kjerkoli boste uporabili klic k akciji, vedno poskušajte izpostaviti URL naslov vaše spletne strani. Če to počnete v tiskanih medijih, lahko zraven dodate tudi QR kodo, ki bo bralcu omogočila, da se bo takoj povezal na vašo spletno stran! Hkrati pa gradite tudi na prepoznavnosti.

Če ne veste kje in kako bi uporabili klic k akciji – pokličite nas. Ali pa obiščite našo spletno stran http://spletnik.si

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*