Home » Email marketing » Glavne sestavine e-novic

Glavne sestavine e-novic

Če niste med tistimi, ki jih pošiljate, jih pa sigurno prejemate. E-novice namreč. Dane si ne predstavljam več dneva, da me v poštnem nabiralniku ne bi počakale vsaj ene e-novice. Kljub temu, da je najboljši dan za pošiljanje sreda. Preverjeno v praksi.

Če imate idejo, kaj bi v e-novice napisali, se vam kaj hitro lahko zatakne pri vprašanju: Kaj moram uporabiti v e-novicah? Kako so sploh sestavljene? Kaj morajo vsebovati?

Na primeru naših e-novic si bomo pogledali, katere so glavne sestavine e-novic, na katere ne smete pozabiti.

Namig: Ustvarite predlogo s ključnimi grafičnimi elementi, ki jo boste uporabljali za vsake e-novice, ki jih boste poslali. Nato menjate samo še vsebino.

GLAVA

Glava naj vključuje klic k akciji in telefon ali email naslov, kamor bo bralec lahko v vsakem trenutku poklical ali vam poslal vprašanje. Klic k akciji smo že obdelali, za osvežitev spomina, na hitro preletite članke. Slika naj bo čim bolj motivacijska in vesela, saj je dokazano, da pozitivne slike prodajo več! Uporabite barve, a ohranite sliko tako, da bo še vedno dovolj berljiva. Ne pozabite na svoj logo, ki vam pomaga pri brandingu.

NOGA

Noga je odličen del za dodajanje vsega, kar ne paše v vsebino e-novic. Mi smo našo opremili z naslednjimi elementi:
–    Logo in povezava do socialnih medijev, kjer nas lahko najdete
–    Logotipi vseh storitev iz naše ponudbe
–    Povezava do naše glavne spletne strani
–    Brezplačna telefonska številka
–    Obvezni del – možnost za odjavo od e-novic. Vsake e-novice morajo po zakonu imeti odjavo od e-novic. Več o sami zakonodaji o pošiljanju e-novic in prejemnikih, si lahko preberete tukaj – določila najdete ravno v nogi.

GLAVNI VSEBINSKI DEL

Vsebina je kralj. zato ji tudi mi v vsakih e-novicah damo največ pozornosti. Kot vsak dramatičen trikotnik imajo tudi naše e-novice tri sestavne dele:

Uvod – kratek nagovor, ki največkrat povzema vsebino člankov, ki jih objavimo. No, pa včasih se dotikamo tudi aktualnih dogodkov tako na našem kot tujem trgu. Konec koncev, poskušamo biti tudi zabavni, kljub temu, da je namen, da smo čim bolj profesionalni.

Jedro – v jedru sta izpostavljena 2 članka oz njihov povzetek. Vsakemu članku tudi dodamo sliko, ki sama po sebi ponazarja vsebino, ki jo je možno v članku prebrati. In ker bi bile e-novice predolge, če bi objavili celoten članek, je vsak članek v celoti objavljen na našem blogu. In pot do tam je kratka, le klik vas loči do celotne vsebine.

Zaključek – na koncu vedno izpostavimo vse kanale, preko katerih nam lahko vedno postavite vprašanje, napišete svoje mnenje, kritiko ali predlog. Vsaka vaša povratna informacija je za nas dobrodošla in nam lahko pomaga, da postanemo še boljši ter se še bolj približamo vašim željam.

Šli smo čez glavne sestavine e-novic. Vsak od vas si lahko ustvari popolnoma svojo, unikatno predlogo, ki bo zaščitni znak vaših e-novic. Kot veste, se e-novice med seboj razlikujejo, a dejstvo je, da so določeni elementi ključni. Vprašanje je, kako jih boste postavili vi.

Če bi radi še kakšno informacijo več, nas kontaktirajte ali obiščite našo spletno stran Newsletter.si!

Andreja Ogrinc

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*