Home » Izdelava spletnih strani » 7 napak, ki se jim je dobro izogniti pri izdelavi ali prenovi spletne strani!

7 napak, ki se jim je dobro izogniti pri izdelavi ali prenovi spletne strani!

V primeru, da izdelujete ali prenavljate spletno stran, noben posel ni vreden toliko, da bi si lahko privoščili majhne napake, ki bi vas na koncu stale veliko denarja.

Načrtovanje spletne straniKo gre za izdelavo ali prenovo spletne strani, je ponavadi v našem interesu tudi cena, ki jo bomo morali plačati. V tem pogledu je pomembno, da se na stran postavijo elementi, ki so ponavadi najbolj pomembni tako iz vidika obiskovalca spletne strani kot tudi lastnika spletne strani, torej podjetja, ki želi prodati še več. Razlika v začetni investiciji je ponavadi nična v primerjavi z razliko v končni prodaji. Katere so tiste zakonitosti, ki jih je pri izdelavi ali prenovi spletne strani potrebno vedno upoštevati?

1. Jasne informacije

Obiskovalci spletne strani se morajo takoj zavedati, kje se nahajajo in s čim se podjetje ukvarja. V igri je le nekaj sekund, ki pa jih je nujno dodobra izkoristiti. Najprej je treba izpostaviti produkt, njegove prednosti in nato še samo ponudbo. Kratko, jasno in jedrnato.

2. Primerna izbira barv

Neverjetno je, kako lahko barve vplivajo na nakupne odločitve obiskovalcev spletnih strani. Le-te namreč na spletni strani igrajo precejšno vlogo, saj poleg tega, da predstavljajo znamko in obiskovalcem lajšajo branje strani, lahko vzbujajo tudi emocije. Te pa so pomembne pri sami prodaji, kjer imata zaupanje in navidezna pripadnost dejansko zelo velik pomen. Priporoča se uporaba največ treh različnih barv.

3. Pisanje vsebine za spletno stran

Tekst na spletni strani je seveda pomemben tako z vidika uporabnika kot tudi z vidika spletnih pajkov. Mnogim se tukaj zatakne zaradi premalo kreativne žilice ali enostavno pomanjkanja časa. Če se lahko primerja s prodajalcem v trgovini, je to tako, kot če bi imel ta čez usta prilepljen trak, hkrati pa bi vam želel prodati še marsikaj. Zato je pri tem najbolj pomembna ravno izbira pravih besed, ki se morajo skladati hkrati s pričakovanji obiskovalca in iskalnikov. Vsebina mora biti relevantna.

4. Kratko, a sladko

Vsebina na spletni strani mora biti zanimiva in enostavna. Daljših tekstov dejansko ne bere skoraj nihče. Ljudje jih samo skeniramo in se „zataknemo“ le na tistem mestu, ki pritegne našo pozornost. V primeru, da mora biti vsebina nekoliko daljša, naj bo klic k akciji vedno izpostavljen v vidnem polju.

5. Dokaz kredibilnosti

Ko gre za osebne informacije, se ponavadi obiskovalci postavijo v defenzivo. Zaradi tega je pomembno izpostaviti, da se podjetje zaveda zaščite osebnih podatkov in jih nikoli ne bo delilo s tretjo osebo. Ravno tako se je dobro izogibati pop-up oknom in utripajočim pasicam, ki ponavadi dajejo napačen vtis glede resnosti vašega posla.

6. Enostavna navigacija

Na prvi strani ponavadi ni dovolj prostora za vse informacije o ponudbi. Še posebej, če gre za spletno trgovino. Zato je zelo pomembno, da tu svojo vlogo odigra pametna navigacija ali vgrajeni iskalnik produktov. Važno je, da se obiskovalec zaveda, kje se nahaja in kako se lahko tja vrne ponovno. Le pokazati mu je treba najhitrejšo in najenostavnejšo, torej pravo pot.

7. Hitro nalaganje strani

Četudi imamo skoraj vsi že zelo hitre in napredne internetne povezave, se dostikrat znajdemo v situaciji, ko je ta omejena. To predvsem velja za mobilne naprave, ki prevzemajo veno večjo vlogo brskanja po internetu. Ali ne bi bilo nerodno, če bi nekdo hotel nekomu pokazati spletno stran, pa je ravno takrat ne bi odprlo?

To so samo nekatera načela, ki smo jih izpostavili in jih je nujno vzeti v obzir, kadar imate namen izdelovati ali prenavljati spletno stran. Preden investirate v spletno stran, morate biti prepričani, kaj dobite v zameno. Odgovor na vprašanje, zakaj ni povpraševanj ali oddanih kontaktov lahko najdete prav v zgoraj naštetih vzrokih. Spletna stran brez pridobivanja kontaktov pa je seveda investicija, ki se nikoli ne povrne.

Pri podjetju Spletnik se zavedamo, da mora spletna stran učinkovito pridobivati kupce, kotirati visoko v iskalnikih, podjetjem pa nuditi tudi možnost enostavnega samostojnega urejanja spletne strani. Sistem Spletnik lahko preizkusite brezplačno 14 dni ali pa oddate neobvezujoče povpraševanje.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*