Home » Izdelava spletnih strani » Kontaktni obrazec na vaši spletni strani

Kontaktni obrazec na vaši spletni strani

Kontaktni obrazec je sestavni del dobre in prodajno naravnane spletne strani. Kontaktni obrazec pa ima poleg uporabne vrednosti tudi sposobnost merjenja konverzije.

Razlogov za ZAKAJ imeti kontaktni obrazec na spletni strani je več. Danes bomo pogledali vse, če pa sem kakšnega pozabila, me prosim spomnite.

1.    Možnost kontakta ob nemogočih urah

Obrazec za povpraševanjeKer vas v času delovnika nimamo vedno časa poklicati ali vam poslati e-maila, je kontatni obrazec popolna rešitev. Tudi če se ob 23 uri zvečer spomnim, da vam moram poslati povpraševanje, bom to z lahkoto naredila preko kontaktnega obrazca. Ali pa, če imam le preprosto vprašanje.

2.    Mnenje uporabnika o vaši spletni strani/storitvi/izdelku

Kontaktni obrazec lahko izkoristite tudi takrat, ko želite od svojih obiskovalcev izvedeti mnenje. Naj bo to mnenje o novi spletni strani, vašem izdelku ali storitvi. Obiskovalec bo svoje mnenje oddal z dvema klikoma, vi pa boste dobili povratno informacijo, ki je za vas neprecenljiva.

3.    Pomoč in podpora

Če je vaša narava posla taka, da so posredi storitve, bo kontaktni obrazec v pomoč pri vprašanjih vaših uporabnikov. Tako kot pošiljanje povpraševanja, se tudi kakšno pametno vprašanje lahko pojavi sredi noči. In v tistem trenutku je obiskovalcu najbolj pri roki, da vam zopet z dvema klikoma pošlje vprašanje. Če bo imel srečo mu bo še kakšen aktiven zaposleni odgovoril.

4.    Merjenje konverzij

Zelo pomemben aspekt kontaktnega obrazca pa je tudi merjenje konverzij. Konverzijo še najbolje poznamo v kontekstu Google oglaševanja. Konverzija je torej pot tistega, ki je na Google iskalniku vtipkal vašo zakupljeno ključno besedo, kliknil na vaš oglas, prišel na vašo spletno stran in oddal povpraševanje. Tako lahko poleg ostalih merjenj dobimo podatke o ključnih besedah, ki so uspešne. Konverzija pa pomeni tudi kaj drugega, odvisno kaj je vaš cilj. Lahko je to prijava na e-novice, izpolnjena anketa, prenos priročnika… vse to je namreč edino možno meriti s pomočjo kontaktnega obrazca.

KAKŠEN mora biti kontaktni obrazec?

Pravil za kontaktne obrazce je več, odvisno kaj želite doseči. V veliki večini, ne glede na cilj, pa vsak kontaktni obrazec vsebuje naslednje podatke:

–    Ime
–    Priimek
–    E-mail naslov
–    Telefon
–    Zadeva – to okence je v večini primerov večje, sploh če je namenjeno povpraševanju, anketi ali mnenju

Če pa gre zgolj za prenos priročnika ali prijavo na e-novice, pa kontaktni obrazec vsebuje:

–    Ime
–    Priimek
–    E-mail naslov

A noben kontaktni obrazec ni dober, če nima zahvalne strani! Zahvalna stran je tista stran, ko se vam odpre, ko pošljete povpraševanje, se prijavite na e-novice. Zahvalna stran je pomembna tudi zato, da obiskovalec ve, da je njegovo sporočilo prispelo in da se bo v ozadju zgodila akcija, ki jo je »zahteval«. Na tej strani se torej nahaja zahvala za oddano sporočilo in po navadi vabilo na prvo stran ali v galerijo ali klic k akciji. To je namreč stran, ki jo lahko izkoristite v popolnoma marketinške namene.

V kolikor pa vam obiskovalec pošlje povpraševanje ali vprašanje, mu odgovorite najkasneje v roku 24 ur. Dostikrat se mi je namreč že zgodilo, da nikoli nisem prejela ponudbe za moje vprašanje ali odgovora na vprašanje. In priznam, na tiste strani se nisem več vrnila. Saj jim enostavno ne zaupam.

Če še nimate kontaktnega obrazca na vaši spletni strani, to storite zdaj. Če rabite pomoč, nas kontaktirajte!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*