Home » Izdelava spletnih strani » Dobra spletna stran ni dovolj

Dobra spletna stran ni dovolj

Dobre stvari so tri. Tudi za dober spletni nastop potrebujemo tri stvari. In to so: dobra spletna stran, kvaliteten obisk in odnos s kupci.

Dobra spletna stran je tista, ki je prodajno naravnana. V poplavi spletnih strani, ki jih vidite vsak dan je težko določiti katera je dobra. A če poznate glavne zakonitosti, to ne bo problem. Kaj vsebuje dobra spletna stran?

Spletna prisotnostZačne se pri navigaciji strani, ki mora bit čim bolj enostavna. To pomeni, da je meni logičen in enostaven. Torej tak, ki nam že ob prihodu na stran da jasno vedeti kakšne in kje se informacije nahajajo. Druga zelo pomembna stvar so kontakti podatki. Izpostavljena telefonska številka, e-mail naslov in seveda nepogrešljiv kontaktni obrazec. Dobra spletna stran poskrbi za vse obiskovalce, ki vas na tak ali drugačen način želijo kontaktirati.

Sam dizajn spletne strani sigurno vpliva na prvi vtis obiskovalca, a  ni najpomembnejši. Prav je, da damo dizajnu mesto na spletni strani, a tudi dizjan mora biti čim bolj čist in preprost. Sedaj ne bo več težko določiti dobro in slabo spletno stran, kajne?

Kvaliteten obisk je enako pomemben za dobro spletno stran kot sama spletna stran. Predstavljajte si, da odprete trgovino nekje v gozdu, za katero nihče ne ve. Brez obiska trgovina ne bo živela in dober glas o njej se ne bo razširil v deveto vas. In kako do kvalitetnega obiska? Načinov je več.

Pomembno je, da se vaša spletna stran pojavlja tam, kjer je največ vaših potencialnih kupcev. In na prvem mestu je prva stran Google iskalnika. Pravijo, da je druga stan Google iskalnika tako neobiskana, da bi nanjo lahko skrili truplo – a ga ne bi nihče našel! Google oglaševanje je odlično zato, ker lahko svoj oglas zakupite le za tiste, ki iščejo vaš izdelek. Pomembno je le to, da izberete pravega izvajalca, ki ima veliko znanja in izkušenj, da naredi čim večji učinek z vašim vloženim denarjem.

Za pridobivanje obiska so dober vir tudi socialna omrežja. Predvsem zato, ker so brezplačna. A tudi tu previdno, ni vsaka objava na socialnih omrežij dobra in učinkovita. Pri nastopu na socialnih omrežjih je ključna strategija. Strategija mora vključevati ton komunikacije, vedeti morate  kdo je vaša ciljna publika. Če boste segli publiki v srce vas nikoli ne bo zapustila.

Če pa radi pišete, potem je dober tudi brezplačen kanal pisanje bloga. Blog vam poleg novih, svežih vsebin, na spletno stran prinese še kvalitetne zunanje povezave, ki jih imajo spletni pajki tako zelo radi.

Odnos s kupci. Če vprašate mene, je težje stranko obdržati kot jo pridobiti. Zato morate veliko pozornosti nameniti tudi odnosu z vašimi obstoječimi in potencialnimi kupci. Najboljši način za ohranjanje odnosa je email marketing. Zakaj? Ker stranke ves čas opominjate nase, vsakič, ko vaše e-novice priromajo v njihov e-poštni nabiralnik. E-novice so odličen kanal preko katerega stranke obveščate o novostih, jih izobražujete in hkrati poskrbite, da vas ne bodo pozabili.

Poleg uporabne vsebine, ki jo servirate, je email marketing tudi odličen kanal, preko katerega pridobivate kvaliteten obisk o katerem smo govorili zgoraj. Dober email marketing je tisti, ki je frekventen in pride vedno ob istem dnevu. Ker imamo vsi po tihem radi rutino, je največja učinkovitost takrat, ko isti dan v tednu dobimo sporočilo od istega pošiljatelja. In tako se navadimo. In ker je navada železna srajca, smo dosegli namen. Zato le pogumno! Statistike pravijo, da je največja berljivost ob sredah. Kar smo za sveto vzeli tudi mi. Če le ne pride kaj vmes.

Torej, brez dobre spletne strani, obiska in odnosa, lahko pozabite na uspeh na spletu. Če pa se vam pri kateri od teh zakonitosti zatakne, smo zato tukaj mi.

Želite vašim bodočim strankam nuditi celovito spletno izkušnjo? To vam omogoča storitev Spletnik trojček. Oddajte povpraševanje in za vas bomo našli optimalno rešitev.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*