Home » Email marketing » Kdaj odpremo največ e-novic?

Kdaj odpremo največ e-novic?

Danes so e-novice del dobre marketinške strategije, saj so ključ do dobrega odnosa tako s potencialnimi kot obstoječimi naročniki. Zato je zanimivo vedeti kdaj odpremo največ e-novic, kajne?

In ker danes infografika pove že več kot 1000 besed, bomo kar na že obstoječi raziskavi pogledali kje se vrtijo te številke.

Koliko ljudi odpre naše e-novice
v dnevu ko jih pošljemo?

  • Po 1 uri od prejetja: 23.63%
  • Po 2 urah: 9.52%
  • Po 3 urah:6.33%
  • Po 4 urah: 4.8%

Torej, ko pošljemo e-novice lahko le upamo, da jih bo v roku ene ure odprlo čim več ljudi. Sicer pa lahko z dobro statistiko, ki nam jo mora omogočati vsako orodje za pošiljanje e-novic,  spremljamo tako odpiranje e-novic ter vseh linkov, ki jih v e-novice vključimo. Le tako boste lahko iz prve roke izvedeli če so bile vaše e-novice zanimive za vaše bralce. In na podlagi teh informacij boste lažje oblikovali naslednje e-novice.

Kdaj v dnevu pa je najbolje poslati e-novice?

Glede na to, da največ sporočil pride zjutraj (nekje med 6 in 9 uro) je najbolje, da svoje e-novice pošljete kasneje. Zakaj? Ker bodo takrat prišle bolj do izraza in ker sigurno ne bodo ostale neopažene.

Seveda pa ne pozabite, da je za uspeh e-novic pomemben že sam naslov. Naslov je tisti, ki bo med poplavo email sporočil izstopal in množice. Dober naslov je ključ za odpiranje vrat, vsebina pa je tista, ki bo bralca obdržala ali pa ga odvrnila. In kot rečem vsaki naši stranki, naj e-novice ne bodo prodajni kanal, a naj prodajajo.

Prijavite se na nepogrešljivo orodje za učinkovito pošiljanje e-novic Newsletter.si. In če potrebujete nasvet, nas kontaktirajte!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*