Home » Google oglaševanje » 5 napak oglaševalcev pri oglaševanju na Googlovem prikaznem omrežju

5 napak oglaševalcev pri oglaševanju na Googlovem prikaznem omrežju

Vse več oglaševalcev oglašuje tudi na Googlovem prikaznem omrežju, vendar večina dela nekaj velikih napak pri svojih oglasnih kampanjah. Te napake so ponavadi rezultat pomanjkanja znanja o oglaševanju na prikaznem omrežju. Oglejte si 5 tipičnih napak in pomislite ali jih morda počnete tudi vi ter razmislite kako lahko izboljšate učinkovitost vaših kampanj na Googlovem prikaznem omrežju.

1. Razporejanje slikovnih in tekstovnih oglasov v iste oglasne skupine

Google oglaševanjeEna večjih »napak« Adwords sistema kot takega je, da omogoča ciljanje vseh omrežji in vseh tipov oglasov v isti kampanji in oglasni skupini. Seveda kampanja, ki cilja iskalno in prikazno omrežje, računalnike, tablice ter mobilne telefone s tekstovnimi, mobilnimi in slkovnimi oglasi v isti oglasni skupini, ne more biti učinkovita, saj bodo tekstovni in slikovni oglasi umeščeni na različne strani znotraj prikaznega omrežja. Če so ti oglasi umeščeni v isto oglasno skupino, segmentacija glede na umestitev, torej kjer je bil prikazan oglas, ni možna. Ta podatek pa je za učinkovito kampanjo zelo pomemben. Vsak tip oglasa je različen in zahteva drugačno strategijo bidanja. Ločevanje oglasov v specifične oglasne skupine vam namreč poenostavi izdelavo segmentiranih poročil.

2. Zanemarjanje povprečne pozicije tekstovnih oglasov na prikaznem omrežju

Učinkovitost tekstovnih in slikovnih oglasov na prikaznem omrežju se močno razlikuje. Ena od pomembnejših razlik je njihova učinkovitost glede na povprečno pozicijo oglasa.

Slikovni oglasi se vedno prikazujejo na prvi poziciji, saj drugače niso vidni. Spremembe pri bidih vplivajo na količino prikazov oglasov. Čeprav je povprečna pozicija oglasa lahko 1 to v praksi še ne pomeni, da je vse v redu. Potrebno je spremljati poročila o deležu prikazov oglasov in preveriti za koliko razpoložljivih prikazov se vaš oglas sploh pojavlja. Povečajte bide, da dobite več prikazov ter jih znižajte, da jih dobite manj.

Če pa govorimo o tekstovnih oglasih se ti pojavljajo v blokih ki tipično vsebujejo tri oglase. Tukaj torej obstaja možnost, da imamo povprečno pozicijo oglasov nižjo od 1. Pazljivi pa morate biti, ko je vaša pozicija nižja od 3, saj tako izgubljate večino možnih potencialnih prikazov vaših oglasov. Če je torej vaša pozicija med top 3 vam to zagotavlja, veliko večjo vidnost in učinek.

3. Prenizko bidanje na upravljanih umestitvah

S pomočjo upravljanih umestitev lahko izberete najbolj učinkovite umestitve in jim povečate bide ter tako drastično izboljšate učinkovitost kampanje na prikaznem omrežju. Ko izberete spletno stran, katero želite ciljati ali neko stran dodate kot upravljano umestitev, oglas, ki bo tam prikazan, tekmuje proti vsem ostalim oglasom v dražbi za zasedbo 1 pozicije in kot tak zasede celotno površino namenjeno oglasom. S pomočjo avtomatskih umestitev torej najdete tiste, kjer je oglas najbolj učinkovit, jih dodate kot upravljane umestitve ter povišate bid in zagotovite vašim oglasom prikazovanje na 1 poziciji.

4. Predvidevanje, da je ciljanje glede na teme in kategorije super natančno

Opcija ciljanja na teme in kategorije omogoča, pregled in analizo kampanje na prikaznem omrežju in kreiranje dobrih kampanj. Vendar tak način ciljanja ni zelo natančen, saj umestive v dani kategoriji velikokrat niso najboljša izbira za našo kampanjo. Obstaja namreč ducat nerelevantnih spletnih strani, ki se slučajno ujemajo s katero od Googlovih tem ali kategorij. Potrebno je pognati poročilo o učinkovitosti umestitev in odstraniti nerelevantne strani.

5. Neuporaba Remarketing funkcije

Opcija omogoča prikazovanje oglasov zgolj in samo uporabnikom, ki so že obiskali vašo spletno stran oziroma se zanimali za vaše izdelke in storitve, ali izvedli specifično akcijo na vaši spletni strani. Stopnja konverzije je z uporabo remarketinga tipično visoka. Priporočam vam uporabo te funkcije saj mislim, da boste nad rezultati navdušeni.

Ne čakajte torej, da vas konkurenca prehiti. Naj oglaševanje v prikaznem omrežju predstavlja dobičkonosen vir prihodka vašemu poslu zato oddajte povpraševanje ali nas kontaktirajte.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*