Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Optimizirana vsebina na spletni strani

Optimizirana vsebina na spletni strani

Ko govorimo o optimizaciji strani, vedno najprej omenimo optimizirano vsebino na spletni strani. Vsebina je kralj, a tudi vsaka vsebina ni dobra in je daleč od optimizirane, zato si poglejmo, kakšna in katera je optimizirana vsebina.

Optimizacija vsebineOptimizirana vsebina vam bo vedno pomagala, da boste med naravnimi rezultati dosegali višje pozicije. Ravno danes, mi je eden naših naročnikov zaupal njegov uspeh z dodajanjem novih vsebin. Pred dobrim mesecem dni, sem mu svetovala, da naj za vsak izdelek, ki ga ima, za katerega obstaja tudi podstran, doda novo, svežo vsebino, ki bo vsebovala ključne elemente. In ko sva danes govorila, mi je omenil, da se je za eno od ključnih besed iz druge strani povzpel na prvo stran Google iskalnika. In to s kratkim a polnim tekstom!

Poglejmo kaj od zakonitosti je upošteval:

1.    Raziskava ključnih besed

V kolikor še ne veste, katere so tiste ključne besede, po katerih bi se bilo smiselno uvrščati višje, vam predlagam naslednje rešitve:

  • Poglejte za katere ključne besede ja na prvi strani vaša konkurenca
  • Zakupite Google oglaševanje, s katerimi boste čez noč ugotovili katere so tiste ključne besede, po katerih bi bilo pametno biti na prvi strani. To so tiste besede, preko katerih se je izvršilo največ konverzij.
  • Uporabite KeyWord tool, ki vam bo pomagal, do podatka o tem, koliko je iskanj za določeno ključno besedo na mesec. Hkrati pa vam bo orodje ponudilo tudi seznam ostalih, sorodnih ključnih besed, ki so relevantne vašemu iskanju.

2.    Naslov besedila/članka

Ne glede na to, ali boste pisali članek ali vsebino za spletno stran, sestavku vedno dajte naslov. Naslov naj vsebuje ključno besedo, ki jo ciljate. Naslov je sam po sebi pomemben zaradi dveh stvari:

  • Ker vsebuje ključno besedo
  • Ker ga je težko zgrešiti – tako vam kot spletnim pajkom

Nič vas ne stane, če torej že v sam naslov vrinete ključno besedo, a pozor. Ključna beseda naj se tako v naslovu kot ostalem besedilu ponavlja v sitem sklonu. Saj ji boste le tako dali moč, ki je potrebna za prvo stran Google iskalnika.

3.    Ključne besede v besedilu

Ko enkrat veste, katero ključno besedo boste ciljali, pisanje besedila ali članka ne bo problem. Predlagam, da se vedno osredotočite na eno ključno besedo, na eno storitev oziroma en izdelek. Tako lahko besedilo uporabite na podstrani, kjer se izdelek/storitev nahaja in hkrati besedilo uporabite tudi za vaše e-novice. Kaj je boljšega kot dve muhi na en mah? A pri pisanju bodite pozorni. Besedilo naj bo kljub vsem pravilom, napisano naravno in razumljivo. Ne dodajajte ključnih besed, samo za to, da jih boste imeli čim več (tudi spletni pajki imajo okus za branje). Ohranite zdravo mero ključnih besed in ne pozabite, da se bo sigurno našel kdo, ki bo besedilo tudi prebral. Čeprav se v praksi največkrat zgodi, da je vsebina namenjena le spletnim pajkom. Da niso lačni.

Če vam pisanje ne gre, lahko vsebine za vas pišemo mi! Če bi radi raziskali katere ključne besede vam prinašajo povpraševanja, smo za to tukaj mi. Kontaktirajte nas!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*