Home » Izdelava spletnih strani » 4 elementi za uspeh na internetu – 1. del

4 elementi za uspeh na internetu – 1. del

Preden začnete svoj posel na internetu, potrebujete jasen cilj. Cilj, ki bo kreiral vašo pot in vaš spletni nastop. Za pot do cilja potrebujete dobro strategijo in bistvene elemente.

Danes si bomo pogledali 2 od 4 bistvenih elementov, ki jih potrebujete za uspeh!

1.    Spletna stran

Uspeh na internetuSpletna stran je temelj s katerim boste svojo pot na spletu začeli. Tudi če gradite hišo, najprej potrebujete dobre temelje. Spletna stran je prvi vtis, ki si ga bo obiskovalec ustvaril ko bo prišel na prvo/domačo stran. Dobra spletna stran mora že na prvi strani odgovoriti obiskovalcu na vprašanje »kaj počnejo« in »zakaj bi jim zaupali«. Če boste na te dve vprašanji odgovorili kratko in jedrnato, ter obiskovalca prepričali, bo sigurno obiskal še druge podstrani v sklopu vaše strani. Pomembno je, da jih ne izgubite že na začetku! Tudi podstran »o nas« je pomembna, saj boste lahko obiskovalcu pokazali kdo ste, kaj počnete in kakšna je vaša vizija. In spet poskrbeli, da si boste pridobili še kanček zaupanja.

Bistvo dobre,  prodajno naravnane spletne strani je dejstvo, da vas lahko obiskovalec v vsakem koraku kontaktira. Naj bo to sredi delavnika ali pozno ponoči. Zato mora spletna stran, na vsaki podstrani vsebovati vaš kontaktni email naslov, telefonsko številko in kontaktni obrazec, da vas lahko kontaktira na poljuben način. Poskrbite tudi za to, da bodo obiskovalci razumeli kaj sledi, ko vas bodo kontaktirali.

Če vas pokličejo – bodo na drugi strani dobili prijazno gospodično, ki jih bo usmerila

Če bodo poslali email ali izpolnili kontaktni obrazec – jih boste kontaktirali v najkrajšem možnem času

Ker pa na sami spletni strani po navadi ni dovolj prostora za vse nasvete in koristne vsebine, potrebujete podaljšek, kjer boste lahko objavili novo svežo vsebino. Ta je mimogrede dobra tudi za spletne pajke, sploh če je okusno pripravljena – napisana.

2.    Blog

Kot sem že omenila, je bolg podaljšek vaše spletne strani. Blog je torej namenjen temu, da na njem objavljate novice, trike in nasvete iz vašega področja in tako še poglobite zaupanje vaših bralcev. Hkrati pa blog zagotavlja stalen dotok sveže vsebine, ki bo obiskovalce motivirala, da vas bodo še obiskovali, saj bodo na vašem blogu vedno našli nekaj novega.

Blog je tudi odličen kanal, preko katerega lahko delite informacije za tiste, ki si želijo več. Načeloma so spletne strani bolj kot ne skope z informacijami, saj je njihova naloga čisto nekaj drugega. Če imate torej v vašem prodajnem programu zanimiv izdelek ali storitev, lahko enkrat tedensko napišete koristen nasvet o uporabi ali čem drugem. Prepričana sem, da je materiala dovolj, le zapakirati ga je potrebno v primerno embalažo. In iz te vsebine se počasi že premaknemo v e – novice. O tem pa naslednjič.

Temi za prihodnji teden:

– E-novice
– Vtičniki za socialna omrežja

Če pa vas že danes zanima več, nas kontakirajte. Lahko nas pokličete, nam pošljete e-mail ali izpolnite kontaktni obrazec, mi pa bomo poskrbeli za vas!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*