Home » Marketing in prodaja » Uresničite svojo idejo preko interneta!

Uresničite svojo idejo preko interneta!

Veliko bolj kot kdajkoli imamo danes možnost, da se otresemo vpliva drugih in kar sami poskusimo s poslom preko interneta!

Internetni zaslužekMogoče je to posredno zakrivila tudi trenutna ekonomska situacija, saj je vedno več takšnih, ki razmišljajo o tem, da bi lahko še kaj dodatno zaslužili preko interneta. Na prvi pogled se morda zdi to “dodatno služenje” preko interneta daleč od ideje, da bi imeli svoje podjetje z nekaj zaposlenimi in bi celoten čas posvetili temu, a vendar v praksi se s poslom preko interneta to lahko zgodi zelo hitro. Le če obstaja prava ideja in seveda dobro premišljena realizacija le te.

Kaj je potrebno vedeti, ko želite vašo idejo realizirati tudi v praksi?

V vsakem primeru, če nekaj nekomu v tujini uspeva, ni nujno da bo tudi tukaj v Sloveniji, to je seveda prvo pravilo. Drugače je seveda vstopati na 100 mio trg ali pa se boriti na vasi. Potrebno je preveriti, kakšna količina povpraševanj oz. iskanj sploh obstaja za določen produkt in ali bi se nam sploh izplačalo delati spletno stran in vanjo vložiti svoj čas in denar.

Četudi je slovenski trg veliko manjši kot drugod, je ravno zaradi svoje specifike »majhnosti« lahko tudi zelo kompleksen. Težko je namreč testirati, kateri pristop h kupcem je najboljši. Vzorci so zelo majhni in kot takšni dostikrat nerelevantni. Še posebej, če gre za produkt, ki ga ljudje ne poznajo in jih je o tem najprej potrebno seznaniti. V tem kontekstu je najboljša poslovna ideja tista, ki je ali nadgradnja ali pa substitut nečemu, kar se že dobro prodaja oz. kar ljudje poznajo vsaj v tolikšni meri, da to tudi iščejo preko iskalnikov.

Če smo torej pretehtali in analizirali trg ter ugotovili, da bi se z dobro poslovno idejo dalo nekaj narediti tudi na dolgi rok (ker nenazadnje na to temo v spletnih iskalnikih že obstaja določeno število iskanj), pa je seveda sedaj na vrsti še realizacija te ideje. Na tej točki se vprašamo, ali se nam bolj izplača, da na trg vstopamo počasi, po korakih in investiramo ravno toliko kot se nam sproti investicija vrača, ali pa vzeti kredit, najti investitorje oz. si izposoditi goro denarja in vstopiti na velika vrata? Če v produkt še nismo stoodstotno prepričani oz. še ne vemo, da se bo dobro prodajal, je vsekakor bolje, da začnemo premišljeno.

Če gre za idejo, da bi prodajali nekaj, kar se v tujini že dobro prodaja, potem je dobro da se najprej za potrebe testiranja izdela manjša spletna stran, ki ji pravimo tudi vstopna stran ali »po domače« landing page. Takšne strani so poceni in v praksi znajo v začetku pridobiti veliko več kontaktov kot pa nekatere obširnejše spletne strani.

Za produkt, ki ga želimo dobavljati ali kopirati iz tujine, je najboljša možnost, da se ta najprej ponuja zgolj kot preusmeritev na originalno stran dobavitelja oz. podjetja, ki to že ponuja. Ta način poznamo pod izrazom Affiliate marketing. Tako najprej ugotovimo, ali sploh obstaja potreba po produktu. Nato s kontaktnim obrazcem in/ali z nakupno košarico poskusimo sami pobirati naročila. V takšnem primeru navadno dobavitelj poveča provizijo ali maržo, saj produkte pričnemo dobavljati sami.

Če ugotovimo, da produkt postaja ljudem zanimiv, pa si zgradimo tudi lastno zalogo ali si za ta produkt skušamo pridobiti ekskluzivo za Slovenijo.

Ne glede na to, ali je vaša ideja edinstvena v svetu ali bi želeli produkte uvažati od drugod, vedno najprej testirajte vaše možnosti. To naredite tako, da si najprej izdelate vstopno stran, ki je prilagojena iskalnikom, ki jo lahko sami urejate in ki je seveda merljiva. Saj bi verjetno radi vedeli, od kod prihajajo obiskovalci in kaj počno na vaši spletni strani?

Preizkusite Spletnik brezplačno 14 dni in si izdelajte spletno stran, s katero boste morda uresničili vašo idejo! Obiščite stran http://naredi.spletnik.si.

Uroš Bogdanović

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*