Home » Marketing in prodaja » 4 elementi za uspeh na internetu – 2. del

4 elementi za uspeh na internetu – 2. del

Pred vami je drugi del članka, v katerem bomo pogledali druga 2 elementa, ki sta pomembna za vaš uspeh na internetu.

V prvem delu smo si pogledali kakšno spletno stran potrebujete in zakaj pisati poslovni blog. Danes pa si lahko preberete več o e-novicah in vtičnikih za socialna omrežja.

E-novice

Spletna prisotnostKar pomislite koliko podjetij vam pošilja e-novice. In kaj se iz tega lahko naučite? Da je čas, da jih začnete pošiljati vi. Zakaj? Da boste ohranili stik z obstoječimi strankami, saj smo se znašli v svetu, v katerem skoraj vsak dan pride na plano ena vaša konkurenca. In če stika s strankami ne boste obdržali, vam bodo kaj hitro ušli.

Prav tako pa so e-novice dober vir za pridobivanje novih strank. No, za začetek tako lahko pridobite njihov email naslov, jih vržete v vaš bazen in jih čim prej začnete obdelovati. Ker če so se prijavili na vaše e-novice, jih sigurno vaša ponudba zanima. Ne verjamete? Zakaj ste se potem vi prijavili?

So pa e-novice tudi odličen kanal za obveščanje vseh o novostih, trikih ali akcijah, ki jih imate. Poleg tega pa so e-novice tudi dober kanal za povečanje obiska na vaši strani ali blogu. Kako? Na blogu objavite nov članek, del članka objavite v e-novicah in če si bodo želeli prebrati več, bodo obiskali vaš blog. Prav tako lahko naredite za vašo spletno stran. V e-novice stisnite neko vsebino iz spletne strani in jih povabite, da za več informacij obiščejo vašo spletno stran!

E-novice pa so tudi priročne zato, da za novo leto pošljete e-čestitko in prihranite na papirju, voščite svojim strankam vse najboljše ali pa vse v vaši bazi, z enim klikom povabite na odprtje vaše nove poslovalnice. Komunikacijo si tako lahko zelo olajšate. V ta namen mi vsak teden pošljemo na približno 30.000 naslovov e-novice, kar nam omogoča orodje newsletter.si.

Vtičniki za socialna omrežja

Brez socialnih omrežij danes ne gre. Čeprav je kdo upal, da bo ta trend šel v pozabo, so danes socialna omrežja največja mreža za pretok informacij. In sama uporaba le teh ni več samo za zabavo, vse več se zgodi tudi poslovnih priložnosti. Zato se nehajte upirati, odprite svojo Facebook stran, profil na twiterju in Linkedinu. Tam je gneča vaših obstoječih in potencialnih strank, ki jih lahko prepričate, a kljub temu vedno ohranite noto zabavnega, saj v principu to še vedno ostajajo družabna omrežja. Na spletno stran dodajte gumbe za vsa socialna omrežja, na katerih ste aktivni. In res bodite aktivni!

Če ne veste, kje in kako bi začeli, nas kontaktirajte!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*