Home » Google oglaševanje » Google oglaševanje – Ali sploh potrebujete strokovnjake?

Google oglaševanje – Ali sploh potrebujete strokovnjake?

Na trgu se pojavlja vse več samooklicanih »strokovnjakov« za Google Adwords oglaševanje, zaradi katerih se porajajo dvomi o smiselnosti najema zunanjih izvajalcev. Mislite, da pomoč sploh potrebujete?

Google oglaševanjeKonec koncev deluje omenjeni način oglaševanja precej preprost. Naredite kakšno oglasno skupino, dodate ključne besede, ki vam padejo na pamet in tiste, ki jih predlaga orodje, pripravite kakšen oglas in zadevo zaženete. Nato se nekoliko pomujate in si ogledate katera ključna beseda vam generira največ obiska in se osredotočite le nanjo. NAPAKA!!!

Oglejmo si, kako vam lahko strokovnjaki pomagajo in kako izbrati ustreznega ponudnika storitve Google Adwords oglaševanje.

Določanje ciljev

Ta odločitev je odvisna od vas, strokovnjaki pa vam bodo znali predstaviti obširno paleto možnosti, ki so na voljo. Ustrezno določanje ciljev je izjemno pomembno kasneje, ko izbiramo ustrezne ključne besede in izdelujemo cilju primerne oglase.

Priprava kampanje

Priprava kampanje zahteva kar nekaj izkušenj, ki jih strokovnjaki stresejo iz rokava, vi pa boste za ustrezno in kakovostno pripravo potrebovali celo večnost. Pa boste sigurno izbrali ustrezne možnosti?

Pregled in svetovanje glede spletne strani

Strokovnjaki bodo znali izpostaviti pomanjkljivosti vaše spletne strani. Tako boste lahko popravke implementirali pred pričetkom kampanje, kar bo naredilo kampanjo učinkovitejšo. Ste vedeli, da na kvaliteto kampanje med drugim vplivajo tudi struktura strani, prisotnost kontakta, pogoji uporabe in sama vsebina spletne strani? Dodatno bodo strokovnjaki na podlagi spletne strani določili ustrezne oglasne skupine.

Izbira ključnih besed

Ali veste katere so tiste ključne besede, ki vam bodo po vsej verjetnosti prinašale najboljši obisk? Tudi strokovnjaki tega ne vedo, saj je vse skupaj odvisno od testiranj. Vendar strokovnjaki s svojimi izkušnjami najdejo veliko število ključnih besed povezanih z vašo stroko. Več besed, več materiala za testiranje. Seveda bodo v izbor vključili le besede, ki imajo potencial, kar pri laikih navadno ni pravilo.

Izdelava oglasov

Oglasi morajo biti prilagojeni cilju kampanje, naj bo to večanje prepoznavnosti, generiranje kontaktov, nakupov, povpraševanj ali kaj drugega. Tu se izkažejo izkušnje in kreativnost strokovnjaka, saj je to njegovo vsakodnevno opravilo. Predstavljajte si, koliko časa bi sami porabili za izdelavo oglasov, ki morajo ustrezati strogim Googlovim pravilom. Jih vi morda poznate? Ali ste v oglase vključili klic k akciji?

Vzpostavitev merjenja

Sama oglaševalska kampanja je sedaj pripravljena, potrebno pa je vzpostaviti merjenje le te. Saj želite izvedeti ali se je vaša investicija povrnila kajne? Seveda da vas, a sami si verjetno merjenja ne boste vzpostavili, naj bo razlog pozabljivost, nevednost ali lenoba.

Analiza podatkov

Ste morda izkušen analitik za Google Adwords kampanje? Verjetno niste. Seveda imate zdravo pamet, ki vam omogoča implementacijo izboljšav, a pomembne so tiste malenkosti, ki so težko razpoznavne, te pa strokovnjakom ne uidejo.

Nižanje cene klika

Strokovnjaki bodo tudi bolj uspešni pri nižanju cene na klik. To je zelo pomemben korak pri optimizaciji kampanje, čeprav pogosto močno precenjen. Zakaj? Odgovor vas čaka v naslednji točki.

Povečanje konverzije in povrnitev investicije

To je tisto najpomembnejše, kar loči strokovnjake od samooklicanih strokovnjakov in laikov. Strokovnjaki ne bodo gledali na število klikov in na ključne besede z najnižjimi cenami, ampak bodo strankam poizkusili zagotoviti čim večje število konverzij in čim hitrejšo povrnitev sredstev ter zaslužek.

Izbira ustreznega ponudnika

Kako sedaj izbrati najboljšega ponudnika za vas? To seveda ni tisti, ki obljublja največje število klikov na oglas, nikakor to tudi ni tisti, ki obljublja najnižjo ceno oglasov in vsekakor to ni tisti, ki ima najcenejšo ponudbo. Ustrezen ponudnik je tisti, ki bo v svoji ponudbi izpostavil vse, v članku naštete, elemente Google kampanje in hrati upošteval vaše želje.

Če želite pomoč pri Google oglaševanju, nas kontaktirajte zdaj!

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*