Home » Email marketing » 5 načinov za uporabo e-mail marketinga

5 načinov za uporabo e-mail marketinga

Da je e-mail marketing učinkovito orodje za vzdrževanje odnosov s strankami in pridobivanje novih ste že neštetokrat slišali. Pa poznate načine, ki se najpogosteje uporabljajo?

Poleg pridobivanja strank in vzdrževanja odnosov z njimi, je e-mail marketing poznan tudi kot eden najcenejših načinov promocije, ki nam glede na vložek prinese tudi največji dobiček (ROI). Seveda pa je potrebno za vsako dejavnost poiskati optimalne načine uporabe e-mail marketinga in jih izkoristiti. Oglejmo si najpogostejše pristope.

1. E-novice

E-Poštni marketingE-novice so verjetno najbolj prepoznaven način promocije preko spletne pošte. Z njimi navadno naročnike obveščamo o novostih s področja dejavnosti, ki jo opravljamo in za katere se seveda zanimajo tudi naši naročniki. Ta način je primeren za vzpostavitev mnenja, da ste strokovnjak in avtoriteta na omenjenem področju, poleg tega pa naročnikom ni potrebno brskanje za informacijami pri vaših konkurentih. Posledica tega je seveda nakup vaših storitev ali produktov, ko je naročnik za ta korak pripravljen. V novicah lahko seveda ponudite tudi informacije o vaših storitvah in produktih, vendar je poudarek vedno na informiranju in izobraževanju ter ustvarjanju zaupanja v vaše podjetje.

2. Sekvence

Sekvence navadno uporabljamo za informiranje že obstoječega uporabnika naših storitev ali produktov. Preko sekvenc podamo natančne podatke o uporabi, spremljanju napredka, najpogostejših vprašanjih… Skratka, uporabniku poizkusite razrešiti vsa morebitna vprašanja, tako lahko močno prihranite na času, saj se boste ognili prepogostemu nudenju podpore strankam in svoje moči in znanje usmerili v ostale projekte. Po drugi strani lahko preko sekvence naročnike prepričate v nakup komplementarnih storitev in produktov, lahko pa jih prepričate v nadgradnjo le teh.

3. Akcije

Akcije lahko vključite že v same e-novice, je pa navadno bolj učinkovito, če v ta namen pripravimo samostojno e-mail sporočilo. Tu je potrebno izpostaviti prednosti in koristi akcije in same storitve ali produkta, ki bodo razrešili problem potencialne stranke. Vendar pozor, akcije ne pošiljajte vsepovprek, pošljite jo le tistemu segmentu, za katere je verjetnost nakupa zelo visoka. Saj segmentirate vašo bazo e-mail naslovov kajne? V nasprotnem primeru vam toplo priporočam, da to čim hitreje storite. Dodatno vas opozarjam pred prepogostim pošiljanjem akcij. S tem se boste marsikateremu na vaši listi zamerili in se bodo odjavili s seznama. Pošiljanje akcijskih sporočil več kot 1x mesečno je nezaželeno.

4. Lansiranje produkta

Imate nov produkt ali storitev pa ne veste kako jo izpostaviti preko spleta? Verjetno je vaša nova pridobitev iz istega področja kot preostale že uveljavljene. Posledično se bo zanjo zanimalo isto občinstvo. Pošljite sporočilo, ki bo izpostavilo prednosti in koristi, ki jih produkt nudi potencialnim kupcem. Tudi v tem primeru je dobro razmisliti o segmentaciji vašega seznama, saj boste verjetno poslali različna sporočila tistim, ki so pri vas že kaj kupili, kot tistim, ki se za prvi nakup še odločajo.

5. Ankete

Ankete so izjemno orodje za pridobivanje informacij o navadah in željah vaših kontaktov. Pripraviti anketo je preprosto, nekoliko težje pa je prepričati naslovnikom, da anketo izpolnijo. V zameno jim lahko ponudite kakšne ugodnosti, ki bodo število izpolnjenih anket močno povečale.

Na tem mestu bi vas opozoril, da ljudje neradi puščamo informacije, ki se navezujejo na osebne podatke, zato naj bodo ankete opremljene z vprašanji, ki ne posegajo v uporabnikovo zasebnost. Moč anket se izkaže predvsem takrat, ko želimo za potencialne kupce pripraviti neko novo storitev ali produkt, nismo pa prepričani o njihovih željah. Nič lažjega, pripravite anketo, kjer vam bodo izpolnjevalci zapisali 3 najpomembnejše zahteve, ki jih želijo od produkta. V zameno za  izpolnjeno anketo jim brezplačno ponudite enega izmed obstoječih starih produktov. Tako boste dosegli izjemno visok odstotek izpolnjenih anket. Iz anket razberite, katere so največje želje tistih, ki so jih izpolnili in te želje uporabite pri izdelavi novega produkta. Ni vrag, da ob predstavitvi novega produkta ne boste doživeli izjemnega uspeha.

Kakor vidite obstaja kar nekaj možnosti preko katerih lahko z e-mail marketingom pripomorete vašemu podjetju, če ne z denarjem pa s časom. In kakor vemo, čas = denar. Izkoristite moč e-mail marketinga in povečajte prihodke in dobiček.

Za preprost začetek pri izvajanju e-mail marketinga, vam pri našem podjetju ponujamo izjemno orodje Newsletter.si, ki ga lahko preizkusite brezplačno.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*