Home » Izdelava spletnih strani » Kaj spletna stran pove o vas?

Kaj spletna stran pove o vas?

Dejstvo je, da je spletna stran izložba vašega podjetja na internetu, zato ni vseeno kako zgleda in kaj vsebuje. Je torej odlično orodje, da svetovni javnosti poveste kdo ste in kaj počnete.

Kdo ste?

Zavihek o nas je po navadi tisti, ki najbolj zgovorno opiše vas kot podjetje, vašo vizijo in vaše zaposlene. Če ne veste, je to ena izmed najbolj obiskanih podstrani v sklopu spletnih strani, zato je ne smete zanemariti. Na kratek in jedrnat način, v nekaj stavkih opišite naslednje alineje:

  • S čim se vaše podjetje ukvarja
  • Kakšna je vaša vizija
  • Kakšno je vaše poslanstvo
  • Kdo so vaši zaposleni – pri tej alineji lahko dodate tudi sliko vašega tima, da se boste obiskovalcu še bolj približali. Če boste delovali na bolj osebni ravni, vam bodo neznani lažje in hitreje zaupali.

Kaj ponujate?

Ponudba vašega izdelka ali storitve mora bit prepričljiva, saj na tej točki lahko kupec stran hitro zapusti ali pa nadaljuje in pošlje povpraševanje. Zato naj predstavitev vsebuje:

  • Kratek opis
  • Dolg opis
  • Slike, video posnetke in katalog

Hkrati pa naj vam bo v podporo tudi blog, na katerem si lahko bolj radovedni obiskovalci preberejo še več o vaših izdelkih/storitvah. Poskušajte čim bolj izpostaviti glavne prednosti, ki jih vaš produkt vsebuje, saj mora vsak obiskovalec v čim krajšem času najti vsaj tri prednosti, zakaj bi v poplavi konkurence izbral vas. Zato na strani objavite tudi svoje reference, da si lahko pogledajo s kom sodelujete in kaj vse ste že naredili. In pri tem poskušajte biti čim bolj vizualni, slikoviti, saj boste tako hitreje prepričali obiskovalca. To da pod referencami najdejo članek dolg 250 besed o vaših uspehih, jih bo odvrnilo. Držite se pravila: kratko in jedrnato.

Cenik

Veliko naročnikov se sprašuje, če je prav ali narobe, da objavijo cenik na svoji strani. Pomislite, če ste kdaj stopili v trgovino, pa na izdelku ni bilo cene? Ste bili kdaj pri frizerju pa na steni ni visel cenik njegovih storitev? Ste pili kdaj kavo, ne da bi imeli na mizi malega cenika? Odločitev je vaša.

Kontakt

Nikoli in nikdar, ne pozabite na kontakt. Med kontakte štejemo tako tiste na prvi strani kot podstrani. Prav stran ali pa kar celo vsaka stran naj vsebuje kontaktni e-mail, telefon in viden kontaktni obrazec. Da vas lahko kontaktirajo vedno in povedo, na način, ki jim najbolj ustreza. Na podstrani »kontakt« pa dodajte tudi zemljevid, da vas bodo lažje našli.

Dizajn strani

Dizajn strani naj bo v skladu z vašo grafično podobo, da vas bodo lažje povezali z njo. Tudi čez spletno stran povlecite rdečo nit vašega logotipa, njegovih barv in oblik. Tako bo spletna stran tudi postala del vašega nastopa v grafičnem pomenu.

Ko izdelujete spletno stran, imejte vedno v mislih, da je to vaša izložba. In ne pretiravajte, tako z vsebinami kot slikovnimi materiali. Poskrbite, da si vas bodo zapomnili, da se bodo na spletno stran vračali in ostali vaši kupci.

Za več informacij o izdelavi spletne strani pa nas kontaktirajte!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*